Прва брачна ноћ – Софи Кинсела

Годину започињем читањем једне лагане књиге. Наравно, списка се не придржавам. L

Софи Кинсела је британска књижевница, и то је псеудоним Меделин Викам. Рпђена је 1971. у Лондону. Свој први романа написала је са 24 година Тенис журка. Свакако је најпознатија по серијалу романа о купохоличарки Беки Блумвуд. По првој књизи из серијала је синимљен и истоимени филм.

Пре Прве брачне ноћи, читала сам Девојку из двадесетих и Сећаш ме се. Када сам пре неки дан скидала књиге са пдф.блогера.ба, скинула сам и све њене књиге. Хтела сам да читам Купохоличарку, али ми је пажњу привукла ова књига.
Прва брачна ноћ је изашла код нас у издању Лагуне, као и све остале Софине књиге, 2013.

Пошто Лоти раскида везу са дугогодишњим момком, одлучује да се уда за своју прву љубав, Бена, који се изненада појављује у њен живот и проси је. Они одлучују да оду на грчко острво Иканос да би се подсетили своје прошлости. Са друге стране пратимо причу Филс, Лотине старије сетре, и то је оно што ми се јако свиђа код ове књиге, можемо да видимо причу из два угла. Филс управо пролази кроз развод и све што жели да уради јесте да њена сестра не прође кроз исту ствар.

Књига је лагана, чита се у једном даху. Ликови су добро формирани. Међутим, као и већина књига ове врсте нема неку велику уметничку вредност.

Најдражи лик: Филс
Најгори лик: Бен и Данијел
Оцена(од 1 до 5): 3
Оно што сам научила из књиге: Не много тога, можда само да се не удам за дечка кога нисам видела годинама и који ме изненада проси, или можда да лепо размислим пре него што нешто урадим.

Следеће читам:  Дивне кости – Алиса Себолд