Knjige za leto

Za ove letnje dane, za uživanje pored plaže, reke, jezera, bazena, preporučujem neke lagane knjige uz kojie može da se opusti i uživa.


Za one malo mlađe ja uvek preporučujem jedinstvenu Saru Desen (mnogo mi je žao što je Laguna prestala da izdaje njene knjige).
Zatim je tu i Megan koju sam tek nedavno 'upoznala'. I izdvojila bih dve tinjedžerske knjige Kendes Bušnel Kerini dnevnici  i  Leto i grad.  Dodala bih za kraj i Dnevnik jedneključaonice, naše autorke Mine Aleksić.


Malo ozbiljnije štivo, ali i dalje lagano, je Nikolas Sparks koji pieše fine ljubavne romane, neki su pomalo patetični, neki predvidivi, ali ipak ima odlične opise i pouke. 


Gijom Muso sa elementima nuačne fantastike, čije knjige izdaje Vulkan. Ja sam prestala da kupujem njegove knjige jer malo malo pa izađe neka, a skoro sve mogu da se nađu na internetu.

 Ja sam na moru prošle godine uživala u čitanju knjige Jedan dan Dejvida Nikolsa, kao i u Suzanin dnevnik za Nikolasa  Džejmsa Pa tersona koja je bila sasvim suprotno od očekivanog.