Citati #3

 Čovek nije ljubomoran kad voli, već kad želi da bude voljen.
 Život se sastoji od malih stvari. Vrlo retko pojavljuju se prilike u kojima odjednom možemo učiniti puno. Istinska veličina sastoji se u tome da budemo veliki u malim stvarima.
Charles Simmons
 Mi volimo iskrenost samo kod osoba koje nas vole, a iskrenost ostalih nazivamo bezobrazlukom.
Andre Mocroks
 Kada sam imao pet godina majka mi je rekla da je sreća ključ života. Kad sam pošao u školu pitali su me šta želim da budem kad porastem. Napisamo sam ,,srećan''. Rekli su mi da nisam razumeo zadatak, a ja sam im odgovorio da oni nisu razumeli život.
Džon Lenon
 Kad ljudi vide da ti bolje ide bez njih žele te nazad.
 Nikada ništa ne znaš o ljudim dok ih posmatraš sa strane.
 Svoju snagu prepoznaćeš po tome koliko si u stanju da izdržiš samoću.
Mika Antić
 Svet je pozornica, a život dolazi na nju: dođeš, vidiš,odeš.
Demokrit
Cilj nije najbitniji u životu. Život, međutim, nećeš provesti na cilju na putu do cilja. Zato je važnije kakav si put izabrao nego kakav cilj imaš.
Milorad Pavić