Citati #2


Tek sada shvatam koliko mi škola nedostaje. Taj prvi sptembar (dobro, ove godine je drugi). Svi se spremajau, svi žure, a ja moram da čekam još mesec dana. A i kad pođem na faklutet ništa neće biti isto kao u školi.
Moram da napravim pauzu sa čitanjem. Treba da obnovim neke stvari iz škole. 
Sada, kako što naslov posta kaže - citati. :)


 Ako čitataš samo one knjige koje čitaju svi ostali, možeš da razmišljaš o onome o čemu razmišljaju svi ostali.
Haruku Murakami

 Najgora stvar koju si napisao je bolja od najbolje stvari koju nisi napisao.

 Na kraju krajeva, nema boljeg uživanja od čitanja. Čovek se mnogo teže zamara od svega drugog nego od knjige. Kad budem imala svoju kuću, biću nesrećna ako ne budem imala biblioteku.
,,Gordost i predrasude'' Džejn Ostin

 Ono što je napisano bez napora čita se bez uživanja.
Samdžel Johanson

 Deo sam svake knjige koju sam pročitao.
Džon Kiran

 Čovek čita da bi postavljao pitanja.
Kafka

 Enjoy the little things in life because one day you will look beck and realize, they were big things.
The Vow

 Usred zime najzad sam naučio da je bez mene, tamo negde, nepobedivo leto.
,,Stranac'' Kami

 To se dešava kada pustiš ljude da ti se približe. Umisle da te poznaju iako ne znaju ništa.
Samanta Jang