Nikolas Sparks - Odluka


Dok čitam njegove knjige nemam osećaj da ih je napisao MUŠKARAC. Ali ozbiljno. Ne mogu da verujem da muškarac može da piše tako patetično. Patetično.
Završila sam čitanje knjige Odluka i ona ide na poslednje mesto Nikolasovih knjiga koje sam pročitala. Malo me iznervirao kraj. 
Ima lepih opisa i delova, ali nekako je ovo za mene prepatetično (ako ta reč uopšte i postoji). Romantična sam. I volim da pročitam neku laganu ljubavnu knjigu, ali ova na mene nije ostavila neki jak utisak. Pogotovo me iznervirao drugi deo, gde je sve napisano bez ikakvog reda i smisla.


,,Priče su jednostavne koliko i ljudi koji ih kazuju, a najbolje su one koje se završavaju neočekivano.''

,,Putovanje ne znači videti nešto, već doživeti.''

,,Da je kad gledaš u zvezde isto kao kad gledaš unazad kroz vreme, pošto su neke zvezde toliko daleko da su njihovoj svetlosti potrebni milioni godina da tignu do nas. Da vidimo zvezde ne onako kako sada izgledaju nego onako kako su izgledale kad su dinosaurisi hodali zemljom. Čitava zamisao mi deluje...nekako neverovatno.''

Prva Nikolasova knjiga koju sam pročitala je Poslednja pesma. To je i moja omiljena. Mada prvo sam odgledala film, ali sviđaju mi se i film i knjiga. 
Zatim sledi Dragi Džone. Potpuno ista situacija kao sa predhodnom knjigom, prvo sam gledala film, pa zatim čitala knjigu.

Beležnica... mislim da mi se film malo više sviđa od knjige, ali su pisma koja su u knjizi i neki opisi divni. (potrudiću se da napišem jedan post o tome)
 Poruka u boci, film mi se uopšte ne sviđa, nisam ni izdržala da ga odgledam do kraja, ali knjiga mi se sviđa. Nije me baš oduševila, ali ime lepih delova i opisa.

Odgledala sam filmove Walk to remember i The lucky one, volela bih i još te dve knjige da pročitam, ali one nažalost nisu prevedena kod nas.
















Toliko o Nikolasu. Dakle, jedan veoma romantičan lik. Piše lepe knjige, ali ne preterano originalne, više patetične i predvidive. Filmovi su dobro odrađeni. I ako neko poželi da napiše ljubavno pismo, može slobodno da traži inspiraciju u njegvim knjigama.