Ana Frank glas sećanja

Nedavno je Laguna izbacila novu ediciju za decu pod naslovom Velikani. Ono što je zanimljivo je da se pored Galilea, Arhimeda, Napoleona i još nekih velikih istorijskih ličnosti, kao jedina devojka našla i Ana Frank. Iako mi je bilo čudno, da su upravo nju izabrali jer ostalu družinu čine veoma istaknute i značajne ličnosti, ali sa druge strane mi je drago da je ipak cene i pridaju joj značaj više nego što sam očekivala. Dnevnik Ane Frank ima posebnu policu u mom srcu.


Autroka knjige je Eliza Puričeli Gvera. Knjiga je inspirisana Dnevnikom Ane Frank, napisana u obliku kratog romana koji prati celokupni Anin život, pa čak ima i deo koji prati vreme provedeno u logor. Radnju prate lepe ilustracije. Kao što piše na zadnjoj korici ,,Lako se čita, teško zaboravlja!".
Iako je ova knjiga pre svega namenjena deci, nije na odmet da je pročitaju i odrasli. Imate moju toplu prporuku.

Izdavač: Laguna;
Godina izdanja: 2015, kod nas 2019;
Naslov originala: Anne Frank la voce della memoria;
Edicija: Velikani;
Žanr: Edukativna, knjiga za decu;
Mesto i vreme radnje: Amsterda, Drugi svetski rat;
Korice i ilustracija: Sviđa mi se crvena boja, privlači pažnju, još sviše mi se sviđaju ilustracije;
Ocena: ★★★★★.