Lady Bird

Na film pod naslovom Lady Bird (Bubamara) naišla sam sasvim slučajno kada sam videla fotografiju na FB stranici Galerija citata i greškom kliknula na link ka FB stranici ovog filma. Odgledala sam trejler i delovalo mi je drugačije i zanimljivo, glavna glumica mi je bila veoma poznata, ali nikako da se setim odakle. 



Serše Ronan, kojoj je pripala glavna uloga u ovom filmu, verovatno znate iz spota Ed Sheerana Galway Girl (klik). 


       Što se tiče samog filma, žanrovski bih ga odredila kao film za mlade. Glavna junakinja iako se zove Kristina voli da je svi zovu Lady Bird dolazi iz jedne čudne porodice gde majak stalno kuka kako nemaju novac, još više počinje da bude nervoznije kada otac izgubi posao, tu je još i brat koji živi sa devojkom kuju su roditelji izbacili iz kuće jer je izgubila nevinost pre braka. Lady Bird ide u katoličku državnu školu i prikazana su nam dešavanja od upisa do prijemnog za fakultet. Ona nema dovoljno novca za skupu garderobu već sve kupuje u radnje sa polovnom odećom. Prikazane su nam i dve njene ljubavne veze, kao i odnos sa drugaricama. 


       Centralna pažnja usmerena je upravo na taj upis na fakultet jer ona želi da ode na bilo koji fakultet koji je u Njujorku, dok njena mama smatra da nemaju dovoljno novca i da ona nije dovoljno pameta za tako nešto. Poseban akcenat je stavljen na odnos majke i ćerke i deluje realističnije, svađaju se, mire se, dolazi do uobičajnih nesuglasnica, nije sve savršeno kao u većini tinejdžerskih filmova.

Film ima neku posebnu mračnu nijansu ali i toplinu, kao što sam rekla, drugačiji je od ostalih i zato mi se dopao.