Preporuka

Počela sam da istržaujem po internetu. Pokušavam da pronađem neke stvarno dobre sajtove i blogove koji će mi pomoći da bolje pišem i koji će me inspirisati. Ovo su neki od njih...

 Pre svega, tu je sajt Kreativno pisanje. Nisam pročitala sve članke, ali mogu da kažem za prvih nekoliko da su zaista odlični. Vidim da su sada postavljeni i oni u koje piše kako pisati blog. Jedva čekam da ih pročitam i toplo ga preporučujem svim piscima i blogerima.

 Jednostavno sasvim je blog koji sam više puta spomenula ovde. Ujedino je i moj najdraži blog. Dečko ima šta da kaže i treba to pročitati i podeliti.

Fragmentarije je blog koji sam nedavno otkrila ali još uvek nisam stigla da pročitam sve postove. Mogu da kažem samo, da su oni koje sam pročitala dobri.

Takođe, Akuzativ je sajt koji sam upravo otkrila i nisam ga još uvek istražila, ali imam osećaj da je odličan. Čula sam samo pozitivne kritike o njemu.

Poezija vekova je blog koji posećujem i pre nego što sam napravila svoj. Za sve one koji vole poeziju.