Citati iz Hari Potera

Hari Poter... Je l treba da ponovim po ko zna koji put da je to jedan poseban svet? Svet uz koji je moja generacija, na sreću rasla, zajedno sa njim. Danas nešto ne verujem da deca čitaju Harija. Ja smatram da to svako treba da pročita. Znam šta ću da uradim sa svojim prvopm platom, otići ću u knjižaru i kupiti sve knjige Hari Potera. 
Ne znam kako, ali taj svet mi nikada nije dosadio. Čitala sam knjige, gledala filomve ko zna koliko puta i nikako mi nije dosadno.
Pokušaću da napišem neke citate, ima ih puno, ali trudiću se da stavim što više.


-Razumevanje je prvi korak ka prihvatanju, a jedino uz prihvatanje može doći do oporavka.


-Jaki smo onoliko koliko smo ujedinjeni, a slabi onoliko koliko smo razdvojeni.

-Nikad ne veruj nečemu što može da misli za sebe, ako ne možeš da vidiš gde drži mozak.

 -Uvek koristi pravo ime za stvar. Strah od imena povećava strah od same stvari.

- Potreba je velika hrabrost da se suprostavimo neprijateljima, a još veća prijateljima.

- Nema dobro i zlo, postoji samo moć i oni koji su preslabi da teže za njom. 

-Nije dobro zanosti se snovima i zaboravti živeti, to dobro upamti.

- Ah, muzika. Magija veća od bilo keje koju poznajemo.


-