Putovanje kroz vreme? (filmovi)

Danas vam preporučujem četiri filma koji imaju jedan zajednički motiv - putovanje kroz vreme. Iako nisam ljubitelj fantastike (jedina fantastika u mom životu je Hari ❤) ima nešto posebno u ovim filmovima što mi se dopalo. 


About Time (2013)

Film About Time sam sasvim slučajno skinula u laptop jer volim glumicu Rejčel Mak Adams i isprava nisam mogla da ga odgledam jer mi je bio dosadan posle desetak minuta. A onda sam mu dala drugu šansu. Srećom!

Tim, koga u fimu igra Domhol Glison (znate ga iz Hari Potera) na svoj 21 rođendan saznaje od oca da  poseduje sposobnost vraćanja u prošlost. Naime, dovoljno je da se zatvori u neki mali i mračni prostor, stegne pesnice i zamisli trenutak u kom želi da se vrati, može da se vrati samo u svoju prošlost i promenei neke stvari. Posle nekog vremena on se seli u drugi grad i upoznaje Meri, a kako bi ta ljubav bila što savršenija, i kako bi ona stekla bolji utisak o njemu, on koristi svoje sposobnosti. Zvuči vam dosadno? Nije, slatko je i romantično. Priča se ne vrti samo oko njihove ljubavi, već je prikazan i Timov odnos sa roditeljima i sestrom Lusi. 

Iako film ima izvesne nedostatke, ja ih stavljam po stranu, jer mi se zaista dopalo kako je sve uklopljeno glumci, muzika, mesta radnje...
Ocena: ★★★★☆


The Time Travel's Wife (2009)


Još dok sam išla u gimnaziju pročitala sam knjigu Vremeplovčeva žena. Nisam bila nešto oduševljena, sećam se da sam naišla na neke poteškoće prilikom čitanja i da su mi neke stvari smetale. Relativno skoro sam otkrila da je po knjizi snimljen i film.



Henri, koga u filmu igra Erik Ban, ima taj genetski poremećaj putovanja kroz vreme, naime on ne zna u kom trenutku će nestati i  vratiti se na nulu i to dovodi do problema. Sa druge strane je tu Kler, koju igra Rejčel Mak Adams, i koja pokušava da pređe preko svega toga i održi ljubavnu vezu sa njim.


Iako ima neku posebnu toplinu, najmanje mi se dopao od svih filmova o kojima pišem u ovom postu. 

Ocena: ★★☆☆☆


Midnight in Paris (2011)


Ovaj film sam htela da pogledam samo da bih videla pisce koji su prikazani kada se Gil vraća u prošlost.  


Glavan uloga pripala je Ovenu Vilsonu, koji ovde glumi pisca po imenu Gil. Gil je otputovao u Pariz sa svojojm verenicom Ines, koju igra zamislite ko - Rejčel Mak Adams (ovo je zapravo ispalo sasvim spontano i nisam razmišljala o ovome kada sam krenula da pišem ovaj post, ne mogu da verujem da je tri puta igrala devojku/ženu ljudima koji putuju kroz vreme). U Parizu dolazi do malih nesuglasica između njih, Gil odlučuje da prošeta sam kroz Pariz i tačno u ponoć, dok se dosađuje izgubljen na nekim stepenicama, nailazi staromodni automobil sa veselim društvom, oni ga pozivaju da im se pridruži, te on ubrzo shvata da je to neka vrsta vremeplova, koja ga vraća u Pariz dvadesetih godina gde se sreće sa mnogim tadašnjim poznatim umetnicima.

Ocena: ★★★★☆



The Age of Adaline (2015)


U poslednjem filmu koji sam odgledala nema putovanja kroz vreme, ali ima nečeg približnog.



Naime, Adalin, koju igra Blejk Lajvil, je kao devojka doživela saobraćajnu nesreću i zbog čudnih okolnosti, ona ne može da stari, dakle iako ima ćerku, trenutno je njena ćerka bakica, dok je Adalin u najboljim godinama. Iako ova mogućnost deluje neverovatno, i mnoge žene bi poželele da je poseduju, ovo joj donosi mnoge nevolje. 

Moram da pomenem i da mi se nikako nije dopao početak filma gde ona pusta krtaki film i na kome je prikazana njena životna priča, mislim da su mogli da nas upoznaju sa tim činjenicama na nki drugačiji način. Inače, film kao film, mi se dopao najviše od svih ovih koje sam danas pomenula, sviđaju mi se kostimi, sviđa mi se kako je Adalin prikazana u različitim periodima, sviđa mi se fotografija,muzika...
Ocena: ★★★★☆




Ako znate neke filmove sa sličnom tematikom slobodno ih pomenite dole u komentarima. ⇩⇩⇩⇩⇩⇩