Moj ne tako savršeni život - Sofi Kinsela (+ Delfi aplikacija)

Videla sam u FB grupi Delfi kutak da je pokrenuta aplikacija Delfi knjižara i da svako ko je skine uz određeni promo kod može da dobije jedan roman po izboru u elektronskom formatu. Iako sam ljubitelj knjiga u fizičkom obliku, više puta sam pisala o tome da neke knjige prosto ne želim da imam na svojoj polici i da se zadovoljavam time da ih pročitam ovako. 
Što se tiče same aplikacije trenutno je dostupna samo za android telefone, skida se besplatno u Play prodavnici i veoma je jednostavna za korišćenje. Nudi se mogućnost kupovine velikog broja knjiga, za sada samo onih u izdanju Lagune, ali po veoma povoljnim cenama (retko koja knjiga prelazi 500 rsd). Kada je kupite, odmah je dobijete u elektronskom formatu i čitate u aplikaciji. Vidim da su se u grupi mnogi žalili na veličinu fonta, sporo učitavanje, ali meni je najiskrenije sve ovo dobro. Ako se malo istraži, veličina fonta može da se promeni, brzina je možda zbog telefona (kod mene se knjiga učita za desetak sekundi), postoje i bukmarkeri... Sve pohvale!

Kao što rekoh, dobili smo mogućnost da preuzmemo jednu knjigu po izbru, i ja sam dugo razmišljala i odlučila da to ne bude ništa ozbiljno i veliko, već knjiga koju sigurno neću kupiti, već samo eto želim da je pročitam - Sofi Kinsela - Moj ne tako savrešeni život.
Iskreno, ovu knjigu sam htela da pročitam još kada je objavljena jer sam mislila da obrađuje temu koja je veoma aktuelna danas: življenje dva života - jedan miran, skroman kod kuće i jedan raskošan, sjajan na društvenim mrežama.

Od Sofi sam do sada čitala: Prva bračna noć, Imam tvoj broj, Potraga za Odri, Devojka iz Dvadestih i Sećaš me se? Sve knjige su slične, romantične komedije, lepršave, što bi se reklo - za odmoriti mozak

Moj ne tako savršeni život

Kejti, ili kako ona voli da je zovu Ket, nedavno se doselila iz provincije u London. Ima 26 godina i radi za marketinšku kompaniju. Na samom početku nas uvodi u priču i upoznaje sa svojim životom, vidimo da je opsednuta šeficom Demetrom za koju misli da vodi savršen život jer živi u luksuznoj kući, ima muža i dvoje dece, nosi skupu garderobu, dok Kat putuje skoro dva sata do posla i nosi garderobu sa buvljaka. Već na samom početku romana, ona upoznaje izvesnog Aleksa, koji je putem mejla odmah poziva na neku vrstu sastanka, a onda se ispostavi da on ima i neku važnu ulogu u toj kompaniji. (Koji momak poziva svoju, da kažem radnicu, jer ona tehnički radi za njega, i to posle petominutnog razgovora? Lakše ću poverovati da postoji Hari Pote!) Iako je knjiga dobila ogroman minus, nastavila sam da čitam. 
Dalje saznajemo još i da Ket slika tuđu hranu, pića, život i to objavljuje na svom Insta profilu. Dakle, ciljano ulazi u kafiće i slika tuđe porudžbenice samo da bi ih objavila. Kad sam malo bolje razmislila, i meni se dešavalo da neko sa kim izađem u kafić slika moju porudžbinu (pije čaj, i sad čaj nije dovoljno kul, i onda fotne moju moku i objavi je). 

Ono što mi je zasmetalo odmah na početku jeste predug opis putovanja do posla i skakanje sa teme na temu, za ovakav žanr previše nebitnih detalja i sitnica, imam utisak da su tu samo da bi se popunile stranice. Radnja ne ide u pravcu u kom sam očekivala i sve više me je zanimao Demetrin život i to što Kejt govori o njemu, nego ono što govori o sebi jer sam je doživela kao plitku, površnu, dosadila mi je ta priča o malim, savršenim, jadnim, devojkama, koje misle da su ružne, a u koje se zaljubljuje svaki mladić koga sretnu.

Izdavač: Laguna;
Godina izdanja: 2017;
Naslov originala: My Not So Perfect Life;
Broj strana 423;
Ocena: ★★☆☆☆

Za kraj, još par fotografija i rečenica o aplikaciji. 
Ovako izgleda ponuda knjiga, kada kliknete na određenu knjigu, naravno imate opis, cenu, broj strana, odlomak, mogućnost da ostavite komentar i ocenite knjigu.

Ovako izgleda biblioteka. Samo kliknete na knjigu i otvorite je. 

A ovako kada počenete da čitate.

Što se tiče plaćanja, ja se u to ne razumem baš najbolje, ali videla sam da to funkcioniše tako što se unose podaci sa kreditne kartice....