Sećanje na ljubav

Nikad sama ne bih ni pogledala ovu knjigu zbog njenog naslova jer sam bila ubeđena da je to neka patetična ljubavna priča o nekoj savremenoj ljubavi dvoje mladih, međutim, sasvim slučajno sam na Instangramu videla da je neka devojka napisala da je to knjiga zapravo o Drugom svetskom ratu. Poželela sam da je pročitam i pošto posle tri meseca nisam uspela da je nađem ni u jednoj biblioteci u kojoj sam član odlučila sam da je kupim.
Na jednom venčanju u Njujorku 2000. godine susreću se baka i deka i on nju prepoznaje kada na njenoj podlaktici vidi logoraški broj. Ostatak knjige nam prikazuje njihove živote, dakle, priču vidimo i iz ugla Lenke i iz ugla Hozefa. Oni žive u pragu srećno sa svojim porodicama sve dok ne započne Drugi svetski rat. Ratu je posvećen samo drugi deo knjige, očekivala sam da će biti jezivije. Možda i jeste jezivo, ali sam ja pročitala strašnije knjige tako da je ovo lagano. Neki delovi i opisi mi se nisu svideli, previše su poetični, previše savršeni.





Izadavč: Vulkan;
Godina izdanja: 2011, kod nas 2013.;
Žanr: ljubav, drama, rat;
Ocena (od 1 do 5): 4;
Naslov originala: The lost wife;
Broj strana: 334;