Knjige koje sam kupila u ovoj godini....

Pošto nisam tako dugo pisala, a odlučila sam da se vratim pisanju blog, prosto imam potrebu da podelim ovde koje sam sve to knjige kupila do sada u ovoj godini. Da, poslednji post o kupovini knjiga je bio još prošle godine.



Za rođendan sam u Laguni imala popsut od, čini mi se, 40%, pa sam iskoristila tu priliku da kupim knjigu Sva svetlost koju ne vidimo. Jako sam je želela i stalno sam govorila da ne mogu izdvojiti toliko novca za samo jednunu knjigu, ali kada mi se se već ukazao toliki popust, nije bilo dvoumljena, odmah sam se odlučila da to bude baš ta knjiga. Naravno, tada su bili izašli i Koreni, iako ja imam kopiju ove knjige, Dobrica je jedan od mojih omiljenih pisaca, tako da... :)



U Nišu su nedavno otvorili novu Vulkan knjižaru u Forumu. Na otvaranju je ceo asortiman bio na popusto od 20% pa sam prosto morala to da iskoristim i da uzmem konačno i nihovu karticu. Cilj mi je bio da kupim knjgu Sećanje na ljubav koju sam tako jako želela da pročitam a nigde nisam mogla da je pronađem. Kad sam već ušla reko hajde samo jedan klasik. I jedva sam se odlučila da to bude Slika Dorijana Greja. Ja baš nisam oduševljena ovim izdanjima. Ne sviđaju mi se, pre svega naslovne strane, ne volim kada stave na knjigu scene iz filma (Bljak!), ali me nešto privlači i prosto ne mogu da im odolim. 



Mom bratu je bio osamnesti rođendan prošlog vikenda, pa sam i ja dobila neki dinar i odlučila sam da deo uložim u knjige (deo u garderobu, jer ja u poslednje vreme svaki dinar dajem za knjige i knjige i bukvalno nemam šta normalno da obučem). I tako sam se oduševila kada sam videla da je Laguna izdala novi roman Toni Morison Žena u belom. A ostatak novca sam htela da uložim u klasike, ali da izbegnem ove Vulkanove! Ali reko, kad sam već započela sa Slikom Dorijana Greja, ajde da nastavim sa tom kolkecijom. Uzela sam još i Velika očekivanja, Gospođu Bovari i Frankenštajna. Iz ove kolekcije možda uznem samo još Anu Karenjinu. Ostala neću sigurne jer neke već imama od drugih izdavača. Mada Majstor i Margarita mi je na bosanskom, možda i nju uzne. Evo, ne znam više.