Skladištenje elektronskih knjiga

Verovatno sam već pisala ovde kako mnogo više volim štampane knjige od onih u elektronskom obliku. Međutim, volim da kupim samo one knjige za koje sam sigurna da ću ih čitati više puta, sa druge strane, nekada nisam u mogućnosti da kupim sve što poželim i sve što mi treba, onda u pomoć dolaze elektronska izdanja kojih je sve više i više kod nas. Iako to nije legalno, uz mali napor mogu se pronaći razni forumi, sajtovi, blogovi koji obiluju pdf i epub knjigama.

     Moj računara je pun ovakvih izdanja, ponekad skidam i nešto što već imam štampano, nekada skinem nešto i greškom što sigurno nikada neću pročitati. Dugo sam tragala za nekim programom koji bi mi olakšao da sve to organizujem i da mi bude pregledno. Do skoro je sve to izgledalo ovako:


       Dakle, fascikle i u njima knjige poređane po imenima autora.

     I kada sam digla ruke i odustala od traganja, sasvim slučajno sam pronašla program Calibre - E-Book Management (i to tako što sam tragala za programom koji bi mi otvorio epub knjige). Naišla sam na ovo, i tu imate detaljno objašnjenje kako skinuti i koristiti program.


      Kao što možete videti, program ima više mogućnosti i sjajno je organizovan. Možete dodati sve knjige koje imate, možete dodati samo one koje želite, možete uneti sve podatke o knjizi (izdavač, godina izdanja, jezik), a što je najvažnije - možete ih prebacivati iz jednog formata u drugi. Postoji mogućnost podešavanja organizacije knjiga, da li želite po imenima autora, po naslovima, godinama izdanja.