Knjige koje nisam pročitala do kraja #1

Kada sam razmišljala šta sledeće da čitama (na kraju sam se odlučila da uzmem O miševima i ljudima) palo mi je na pamet da pročitam knjige koje nisam završila, da jednostavno počnem tamo gde sam stala ili da počne iznova. 
Međutim, ruka jednostavno nije htela da krene ka njima, jednostavno je htela da uzme nešto drugo. Da li ću ih nekad pročitati? Neke bih zaista volela da ipak pročitam, ali neke prosto ne mogu.
Možda nisam bila dovoljno zrela, nisam imala dovoljno čitalačkog iskustva kada sam ih držala u rukama, iskreno se nadam da ću neke od njih pročitati jer mislim da vredi.



Ova me je naučilo da ne sudim o knjizi po koricama ili na osnovu mesta gde se odigrava radnja. Kupila sam ovu knjigu samo zato što volim, obožavam Venciju, na naslovnoj strani - Venecija, radnja smeštena u Veneciji i ja se bez razmišljanja zaletela da je kupim. Knjiga je toliko dosadan i nerazumljiva da je to neverovatno. Prosto nisam mogla da nastavim dalje.

Jedno vreme sam bila zaluđena za čudnovat bračni život Henrija VIII, prvo sam pročitala knjige Filipe Gregori, pa sve istorijske činjenice koje sam našla na internet, ali i to nije zadovoljilo moju znatiželju, pa sam našla i ovu knjigu, međutim... Nisam pročitala ni pedeset strana, stil je previše nerazgovetan, previše likova se uvodi odjednom.

Ovu knjigu sam dobila od odeljenja za rođendan, drugarica koja je birala je rekla da je to jedna od njenih omiljenih knjiga i da je zaista odlična. Posle tridesetak strana ništa se nije dogodilo pa sam odustala od čitanja, ali se iskreno nadam da ću je pročitati jednom do kraja, svi komentari su toliko pozitivni, svi o njoj govore lepo, samo sam ja prosto odustala veoma brzo.

Lusinda piše sasvim doobre knjige gde su uvek prepliću prošlost i sadašnjost, pročitala sam sva njena dela sem ove, razlog zašto sam odustala - radnja nikako da počne. Nadam se da ću je završiti do kraja, do sada sam uživala u svakoj njenoj knjizi, uvek je prošlost bila napisana savršeno, dok je sadašnjost malo patetična, glupa i predvidiva.

Jako dugo sam želela da kupim ovu knjigu, i kada sam konačno počela da je čitam radnja je bila toliko tupava i dosadna da me više nije vuklo da je čitam, pa sam odustala.