четвртак, 27. јул 2017.

Link ka elektronskim knjigama

Jedan vrlo kratak post, ali možda veoma koristan. 😉

Pre neki dan sam objavila jedan poste gde sam podelila sa vama nekoliko sajtova sa elektronskim knjigama, danas sam sasvim slučajno naišla na još jedan i prosto imam veliku želju da ga podelim sa svima. Verujem da postoje oni koji nisu čuli za ovaj sajt a vole da čitaju. Sigurna sam da će ovde pronaći neku dobru knjigu jer ima preko 7000 izdanja.

📖  Link ka sajtu - kliknite ovde.  📖

Dovoljno je samo da odaberete knjigu koju želite da skinete i kliknete na nju.



A zatim kliknete na zeleno polje. 


Još jedan od načina je da obeležite knjige koje želite i kliknete na obeleženo dugmence.



2 коментара:

  1. Super post! Hvala ti što si podjelila i ovu aplikaciju s nama,osobno nisam ljubitelj čitanja preko takvih aplikacija,ali se neke knjige mogu pronaći samo tamo,pa uvijek dobro dođe!
    Imaš moj follow,nadam se da uzvraćaš!
    Novi post je na blogu: https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. NIsam ni ja, ali ko što ti reče neke se knjige mogu pronaći samo tamo ili neko nije u mogućnosti da trenutno kupi neku knjigu pa može ovde da pročita.
      Hvala <3

      Избриши