четвртак, 13. јул 2017.

Korisni sajtovi / Elektronske knjige

Kao i svake godine moja porodica i ja ne planiramo odmor, već nam tako jednog dana samo padne na pamet da odemo negde na par dana ili nam se ukaže neka dobra prilika. Tako nam se sada ukazal prilika da odemo na Vlasinsko jezero na pet dana (moram da podelim da smo našli smeštaj za 10evra po noći za nas četvoro, dakle, ukupno 10 ne za svakog zasebno 😁 , što je izuzetno povoljno).


Elem, pošto ne planiramo da nosimo puno stvari, već idemo da odmorimo dušu, a ja ipak ne mogu bez knjiga, a hoću da odmorim mozak, rekoh da nađem neko lagano elektronsko izadanje, da to lepo ubacim u telefon i tako čita. 

Pošto sam naišla na par sajtova rekoh da ih podelim sa vama.


Na sajtu se nalazi veliki broj pdf izdanja, ono što je najvažnije tu su mnoga nova izdanja koja su nedavno objavile veće izdavačke kuće i koja su veoma popularna. Nije potrebna nikakava registracija, samo odaberete knjigu i kliknete na plava slova ispod, može se samo dogoditi da izađe po neka reklama, ali je samo isključite.


Verujem da ste čuli za ovaj sajt. Takođe sadrži veliki broj knjiga, nevolja je u tome što ih je gotovo nemoguće skinuti već se mogu čitati samo onlajn. 


Još jedan sajt gde se lako mogu skinuti popularni naslovi. Samo odaberite knjigu i kliknite na plava slova ispod.


Ovaj sajt, za razliku od predhodnih, ne nudi opis knjige koje je moguće skinuti besplatno, već su sve knjige jednostavno sortirane po folderima, kao u računaru, uglavnom po imenima pisaca, po abecednom redu. Još jedan problem je neke knjige ne mogu skinute, a one koje mogu skidaju se tako što kliknete na desni klik pa na download.

P.S. Ovi sajtovi često znaju da budu uklonjeni, ili da neke knjige budu uklonjena zato ih na vreme skinite i sačuvajte u računaru. 






3 коментара:

  1. Odlična ideja za post ! <3
    Znam svaki sajt i slažem se da su jako korisni, odlično si ih opisala i drago mi je da ih takođe posećuješ :) <3

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  2. Nemaš pojma koliko mi je ovo pomoglo! Inače nisam fan čitanja e-knjiga, ali pošto već mesecima ne mogu naći jednu knjigu u biblioteci, planirala sam potražiti elektronski format. I eto, tvoj post stiže u pravi čas. Hvala ti mnogo i verujem da će i mnogim drugim čitaocima koji i nisu baš upoznati sa ovim sajtovima pomoći :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu. :) I ja nisam ljubitelj elektronskih knjiga, ali postoje neke knjige koje trenutno ne mogu da priuštim ili pak one koje ne žalim da kupim, koje nisu mnogo vredne, ali pak iz radoznalosti volim da ih pročitam, onda su ovakvi sajtovi dobrodošli.

      Избриши