четвртак, 22. децембар 2016.

Moja 2016.

Postoji neka tradicija ovde, gde skoro svi blogeri sumiraju svoje utiske pred sam kraj godine, te pišu o tome šta je obeležilo njihovu predhodnu godinu, koje su knjige pročitali, koje su kupili, koji su im omiljeni kozmetički proizvodi, koji su im omiljene odvene kombincaije, koji su im omiljeni blogovi ili YT kanali... Moram da priznam da se i meni  veoma dopada ta ideja te se vrlo rado pridružujem u sumiranju utisaka.



💓Knjige💓

📘Pročitane knjige u 2016:



📙📓📖Omiljene knjige pročitane u 2016:

👍Plavi bicikla
👍Nečista krv
👍Sva svetlost koju ne vidimo
👍Grad lopova
👍Ostrvo
👍Sedam sestara
👍Pariska žena

💰💲Najbolje kupovine:

📓Lavirint duhova – Veliko iznenenađenje ali I malo razočaranje za kraj godine. Naime, veoma sam se obradovala kad se iznenada pojavila vest da će se u roku od nedelju dana pojaviti u prodaju nastavka Senke vetra. Ja nisam znala ni da taj nastavak postoji I prijatno sam se iznenadila. Sa Senkom vetra sam se susrela još u srednjoj školi kada mi je biblioterka preporučila da je pročita, a zatim sam pročitala I nstavke I bila sam oduševljena I Safon se pojavio na samom vrhu mojih omiljensih pisaca. Kasnije sam nekako uspela da sakupim novac I kupim sve tri knjige iz tog serijala, ali ne I Marinu. Da ne dužim, jer planiram da pročitam sve knjige ponovo I posvetim im postove. Šta me je razočaralo. Pre svega cena knjige, morala sam da izdvojim čitavih 1100 rsd I ovo je tek prvi deo. Dakle, kada izađe drugi, moraću verovatno još toliko. Razočarao me je I sam kvalitet knjige, korice pretanke I lako se savijaju, papir pregrub, slova nejasna I mutna. Za tu cenu, svakako su mogli da odrade bolji posao.
📕Sva svetlost koju ne vidimo
📙Koreni
📚Velika očekivanja
📒Gospođa Bovari
📑Slika Dorijana Greja

Neki zanimljivi događaji:

👌Osvojila sam nagradu na Laguninom foto-konkursu i dobila dve knjige . Prva nagrada u mom životu.
💛Narodna biblioteka Stevan Sremac u Nišu je organizovala Bankomat knjiga gde su odlagali stare knjige koje im nisu potrebne a koje smo mi, knjiški moljci, rado uzeli (ja sam MALO preterala i prešla dozovljenu količinu, ali meni će te knjige svakako značiti, pre svega, za školovanje). Tako samo moju policu obogatila za veliki broj domaćih klasika, kao I stranih (Domanović, Ćosić, Nušić, Ilić, Vikotr Igo, Džejn Ostin, Bodler, Gete, Dikens…).
😃Moja prva saradnja – pisac Marko Popović me je obradovao kada mi je poslao svoj roman Jedan pogrešan korak i iako sam se plašila da čitam delo domaćeg savremenog pisca zbog nekih predrasuda taj strah je nestao i ja sam se oduševila i jedva čekam njegov novi roman.

Stvari koje su me nervirale:

😓Nemam internet! Eto, pošto sam studnet i studiram u drugom gradu, te moji moraju da plaćaju stan, struju, grejanje, knjige, hranu, školarinu, autobuske karte... Ni na pamet mi nije palo da im tražim još i da mi plaćaju internet. To je razlog zašto nema postova. Dakle, postove mogu da objavljujem tek kad odem kući, što je jednom u mesec dana.
😡,,Super post. Link ka blogu.’’ Svi smo to radili kada smo napravili blogove, jer kako inače ljudi da vide tvoj blog ako ne mogu ni na koji drugi način da dođu do njega već samo preko nekog drugog bloga ili ako blog bude toliko dobar ppa dođe do nekog časopisa ili sajta. Ali se to prešlo sve granice. Devojčicama je počelo da bude jedino važno da imaju što više pratilaca i pregleda, da ostvare saradnje sa kineskim sajtovima i dobiju neke besplatne gluposti koje mogu da nađiu u svakoj kineskoj radnji kojih kod nas ima na svakom ćošku. Vermenom mi je postalo sasvim ne važno koliko pregleda imam i komentara. Važno mi je da je neko, bar jedan jedini pojedinac, dobio ideju za čitanje ili želju da pročita bar jednu jedinu knjigu koju sam ja spomenula ovde i to je za mene već uspeh, a ona brojka u nekom uglu je sasvim ne važna.
😨Lažna darivanja! Da li ste primetili? Ja jesam. Naprave darivanje i onda nameste da ga dobije izmišljena osoba samo da bi dobili što više pregleda. Tako da sam odustala i od učestvpvanja i od organizovanja zbog problema koji je nastao priliko slanja knjige oveg leta, a to je posebna priča.


Omiljeni blogovi:


I za kraj! Moje police ovu godinu završavaju ovako 😄





5 коментара:

  1. Zaista lep tekst, sumiranje godišnjeg učinka na raznim poljima nekako prirodno i očekivano dođe pred praznike. Prvo, čestitam na osvojenim nagradama i obogaćenoj kućnoj biblioteci.:) Pročitani naslovi su ti takođe raznovrsni i zanimljivi.
    Što se tiče nove Safonove knjige, hvala na utiscima, baš sam planirala da je naručim. Ne znam šta bih rekla povodom cene i izdanja, potpuno se slažem, ali to je karakteristično za većinu današnjih izdavača, počev od "Lagune" (uporedi samo PAPIR pre deset i više godina, kada su tek počinjali, sa ovim na kome danas štampaju knjige), a cene su preterano visoke, pa zato ja lično uvek preferiram antikvarnice i stare edicije.
    Inače, tek sam ove godine počela sa njegovim opusom, pročitala sam "Trilogiju magle" i "Marinu", pa pošto su mi se veoma dopale, nabavila sam i "Groblje izgubljenih knjiga", dosadašnja tri dela, pa jedva čekam da se uverim u sve te pohvale koje godinama slušam.:)
    Za internet te potpuno razumem! Ja sam iz Čačka i dok sam studirala, nisam uopšte imala kompjuter, nego sam sve radove, eseje, referate, kucala u Internet-klubovima ili kod drugarica, a blog pisala kada bih došla kući na raspust ili vikend (o čemi svedoči znatno manji broj objavljenih tekstova između 2010. i 2014. u odnosu na poslednjih par godina).
    Hvala ti što si se dotakla ove teme, POTPUNO SE SLAŽEM, izluđuju me komentari u stilu "Dobar tekst. Učlani se/prati moj blog". Na svu sreću, kod mene nema tih "krpelja", ali viđam ih kod mnogih drugarica koje vode blogove, ne znam, meni je to smešno. Možda zato što, kao što kažeš, pišem za svoju dušu i ponekog istomišljenika koji će nabasati na tekst, pa se zabaviti, naučiti novo, pronaći korisnu preporuku...to mje suština, a ne broj pratilaca/"lajkova" ili čega već.
    Darivanja, modne blogove, promocije kozmetike, ne pratim i, iskreno, ne volim. Kod bloga mi je bitan SADRŽAJ tekstova.
    Hvala ti što si uvrstila moju stranicu na listu omiljenih :*, uzvraćam kompliment.:)
    I još nešto, ova akcija "Bankomat knjiga" je baš dobra zamisao - kod nas je letos bilo nešto slično, Berza knjiga iz rashoda gradske biblioteke, plus sam ja tada bila tamo na praksi, pa pokupih finu kolekcijicu naslova za svoju dušu.:))))

    ОдговориИзбриши
  2. Jao hvala puno što si me postavila u omiljene.😊
    Jako volim ovakve liste, baš sam nameravala da napišem nešto slično, ali u stilu najbolje i najgore pročitane knjige, pošto mi se nijedan film nije izdvojio ove godine.😆
    Odličan izbor knjiga.
    Sećam se da si pisala da si imala problema oko pošiljke knjiga i verujem da si se obradovala nagradi, ja sam poput tebe, uglanom ne učestvujem, jer ili mislim da je namešteno ili da nemam neke šanse. Nekako najviše volim nagradne igre kada treba nešto da se osmisliš ili se potrudiš, a ono izabraće sajt broj mi je bezveze. Ja sam osvojila Fantastične zveri bojanku ove godine i pre par godina karte za poslednjeg Hobita, tako da ni ne mogu baš da se žalim.😆
    Jao koliko mene iritiraju takvi komentari, pomučiš se da napišeš nešto i sav srećan misliš neko je izdvojio vreme da pročita i kaže svoje mišljenje, a ono link do profila, kada sam prvi put obrisala taj komentar, to dete mi je onda ostavili strava blog i opet link, pa mislim se, majku mu.
    Deluje mi da su mlađi mnogo napadniji u svemu ovome i jure mnogo više neku koristi.
    Čekam Hari Poter tag.😆

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post svišđa mi se kako si nekako napravila celokupan pogled na celu godinu ja sam ceo januar u takvom nekom ruhu osmislila samo nisam sigurna da li ću za knjige da uradim :)
    Svaka čast kako preživljavaš bez neta, kod mene u kući kad treba da se plaćaju računi to je na visokom prvom mestu #zavisnik :)
    I mene strašno nerviraju te što dođu samo da mole za pogled na njihov blog razumem patnju :)
    VVELIKO HVALA što si me uvrstila na listu omiljenih blogova 💗

    ОдговориИзбриши
  4. Obično ne volim da čitam ovakve postove jer uglavnom blogerke naprave da to ne bude zanimljivo,
    ali kod tebe je ovaj post ispao milion puta bolje i zanimljivije...
    Stavrno sam uživala dok sam ga čitalaaa *-*
    Predivno si napisala i stvarno mi je drago zbog nagrade i saradnje hih <3 <3 <3
    Nadam se da ćeš na kraju 2017. pisati o tome kako si otvorila svoju prvu kućnu biblioteku haha <3 <3 <3

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  5. Knjigu "Slika Dorijana Greja" posedujem preko 15 godina (šta to govori o mojim godinama? :) ) i ko zna koliko puta sam je pročitala...

    http://kathydelight.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши