петак, 23. децембар 2016.

HARRY POTTER BOOK TAG

I po ko zna koji put sam 'ukrala' tag sa bloga The Stuff Dreams Are Made Of. Šta da radim kad je ovaj sad poseban i zanimljiv. 👼
Nisam dugo bila na internetu, tako da nisam bila u toku sa dešavanjima na mojim omiljenim blogovima, ali sada vidim da je toliko ljudi uzelo da čita Hari Potera i svi objavljuju postove o tome ili izbacuju slikice na Instangramu. Da li je to zbog ove nove knjige koja je probudila u njima nostalgiju? Ne znam... Samo hoću da kažem da sam i ja počela pre manje od mesec dana da čitam čitav serijal ponovo, po treći put. Ja, na moju veliku žalost (😢😢😢😢😢😢), nemam knjige, imam samo izdanja u pdf-u, ali i to vredi. Trenutno mi je ostalo još nekoliko poglavlja iz sedme knjige i mislim da će to biti gotovo do kraja godine. I drago mi je da godinu završavam ovim serijlaom i ovim postom. 




1. Omiljena knjiga

Svakako je to Dvorana tajni. To je zato što je to prva knjiga koju sam pročitala, prvi susret sa Harijem. Pre toga nisam gledala ni jedan film, tačnije, mislim da su do tada bila izašla tek prva tri filma, ali ja nisam pogledala ni jedan. Knjiga je na mene ostavila veoma snažan utisak i odmah sam zavolela čitav serijal i poželela da pročitam sve i odgledam filmove, ali to je tada bilo veoma teško jer nisam imala ni internet ni mogućnost da dođem do dela koja su bila objavljena kod nas. To je jedina knjiga koju sam pročitala četiri puta. 

2. Omiljeni film

Opet Dvorana tajni i opet zato što je to prvi film koji sam odgledala i na mene je ostavio najveći utisak. To je deo koji sam odgledala i najviše puta.



3. Najmanje omiljena knjiga
Evo razmišljam i nemam odgovor na ovo pitanje.

4. Delovo knjige /  filma, koji su vas rasplakali?

Moram pre svega da priznam da uz filmove uvek plačem kada se završavaju, te scene me uvek rastuže i uvek se osećam kao da je deo mene nestao ili umro.
Plakala sam kada je umro Sirijus. Plakala sam pre neko veče dok sam čitala šesti nastavak, kada je umro Dambldor i kada je Hagrid plakao za njim. Najviše sam plakala kada sam završila čitanje poslednje knjige i kada sam završila gledanje poslednjeg filma.



5. Kada bi mogla da se zabavljaš sa bilo kojim likom iz Hari Poter univerzuma ko bi to bio?

Možda Sedrik Digori... Mada, ja sam nekako uvek bila pomalo zaljubljena i u Rona. O da... 



6. Omiljeni lik?

Hari, Hermiona, Luna, Lupin... A, piše lik... Ja nikako ne mogu da izdvojim jednog...

7. Šta bi bio tvoj patronus?

Ja bih da to bude vuk, aliiii... 



8. Koju od relikvija smrti biste izabrali?
Svakako nevidljivi ogrtač. Oduvek sam htela jedan. 

9. U kojoj kući biste bili na Hogvortsu?

Kad sam bila manja htela sam da to bude Grifindor. U Sliterin svakako ne bih. Sada me najviše privlači Rejvenklo.

10. Ako biste mogli da upoznate samo jednog člana glumačke postave ko bi to bio?

Ema Votson. Ja se divim toj curi šta je sve postigla u životu, veliku slavu i popularnost, zaradila ogromne pare, a ipak 'ostala na zemlji' i završila školu.

11. Da li ste igrali Hari Poter igrice?

Ne.

12. Kada biste bili u kvidič timu, koju biste poziciju igrali?

Mislim da me ne bi primili. Nemam ni trunku talenta za sport.

13. Omiljeni negativac?

Belatriks. Mnogo volim njen lik. Ali me svakako najviše nervirala Dolores. Izluđivala me i tako sam bila besna na nju... Mislim da me ni jedan lik u istoriji književnosti nikad nije nervirao kao ona i da ni jedan lik ne mrzim toliko kao nju.



14. Da li ste bili zadovoljni krajem?

Onim krajem koji se završava sedmim nastavkom jesam. Ali videćemo šta će biti kada pročitam Ukleto dete.

15. Koliko vam Hari Poter znači?

Veoma. I nadam se da ću jednog dana imati svoje primerke knjiga. Žao mi je što ovaj svet nisam otkrila malo ranije. 




3 коментара:

  1. Odličan post, Čekam da kupim svoje knjige, pa da ih pročitam, ali ako to ne uspem sigurno ću ih čitati u PDF formatu.

    LifeInMyStyle | Kako organizovati savrsen novogodisnji party

    ОдговориИзбриши
  2. Jao toliko mi drago što si uradila tag, ja završavam treću knjigu, ovih dana su mi filmovi odvraćali pažnju, jer i njih simultano gledamo.😊
    Znači imamo isto iskustvo sa Dvoranom tajni.😆
    Ja ponosno branim Sliterin, nisu oni toliko loši, samo imaju lošu reputaciju haha.😆
    Jedva čekam utiske kada pročitaš Ukleto dete.😊
    Srećni praznici.❤

    ОдговориИзбриши
  3. Hej draga, imaš divan blog, moram ti to ovde reći. Tek sam ga sada zapazila, ali oduševljena sam. Hari Potera nisam pratila, pa ne bih komentarisala sam post, ali blog ti je fenomenalan, počevši od tema i tekstova, preko dizajna do samog načina pisanja. Sve je sjajno! Učlanila sam se odmah i jedva čekam nove poostove!
    bbookslover.blogspot.com Ovo je moj novi blog o knjigama, nadam se da ćeš baciti pogled, pa se učlaniti ako ti se dopada :)

    ОдговориИзбриши