субота, 02. јул 2016.

YouTube

Ove godine je, odjednom, YouTub postao tako popularn da mislim da svaka druga osoba ima svoj kanal. I sve bi to bilo dobro, kada bi oni snimali klipove onako kako oni žele, o onome što oni vole, o onome što ih zanima i što je skladno sa njihovim godinama, a ne samo da kopiraju jedni druge. 
I ja pratim Youtub, ali mislim da nikada neću početi da snimam, ali sam zato odlučila da napišem svoje mišljenje o nekim kanalim, da podelim one koje volim, pre svega one posvećene knjigama. 



Kod dečaka je, verujem, sve počelo sa Yasserstainom. I ovaj kanal je zaista odličan, ja ga pratim već dve godine. Momci i devojka su divni i treba ih pažljivo slušati i gledati, pogotovo vi mladi, jer možete toliko toga da naučite. Postali su veoma popularni, svuda se pojavljuju, a opet su tako skromni i iskreni.



Kada je reč o devojčicama, mislim da je prašinu podigla Marija Žeželj. Ona je definitivno najbolja Youtuberka među devojčicama (da ne kažeme tinejdžerkama, ne volim tu reč) iako je ona dosta mlađa od mene volim da pogledam njen kanal samo zato što je tako fina i pristojna, i ponaša se u skladu sa svojim godinama, i ima šta da kaže devojčicama. Zaista, ona treba da bude uzor devojčicama, ona je slika i prilika kako se trudom može postići mnogo toga. Tu je i Jana Dacović, koja je takođe prilično dobra. 




Otprilike, to su jedina tri kanala za mlade koje ja volim da pogledam, iako sam, kao što rekoh, možda malo matora za njih, ali su oni zaista dobri da ne mogu da odolim. 

Kao što rekoh, danas puno mladih devojčica snima klipove i pokušava da imitira neke starije Youtuberke, kao što je, pre svega Zorannah. Da se razumemo, ja nju ne pratim, ali nemam ni ništa protiv nje, devojka radi, zarađuje, ali ona ima preko dvadeset godina i to što ona radi je u skladu sa njenim godinama, a onda se pojavi neka desetogodišnjakinja koja uzme kameru i počne da snima klipove o kozmetici i šminki. Aman deco! Pa još ste premlade za to. Mislite šta hoćete, ali meni je bilo zabranjeno da se šminkam dok ne završim srednju školu. Roditelji mi nisu branili da se šminkam zato što nije prikladno (ikako nije prikladno) već da ne upropastim svoju kožu. I nikada nisam imala problem s bubuljicama ili bilo čim. Sad imam malo kvalitetne šminke i to je to. Nemojmo pretervivati. I tako, prosto ne mogu a da ne spomenem Ružu Rupić (pa makar me oni koji je prate ubili), ali ona je tipičan primer kako se ne treba ponašati kad si mlad. Ona ima 14 godina a izgleda kao da ima preko 20. Šminka se i farba, oblači i pije alkohol, izlazi po klubovima i sve to deli na društvenim mrežama iako zna da ima puno devojčica koje je prate i koje će je svakako imitirati, a to nije nimalo lepo.  

Da ne dužim, pre svega sam htela da ovde stavim kanale koji su za knjige ali sam se raspisala. Koliko sam ja upućena, kod nas ima samo dva kanala koji su posvećeni knjigama.

Tu je Aleksandra sa bloga Books and Lilies (prvi blog koje su moje oči videle, zbog toga meni posebno drag). Ona je nedavno otvorila i svoj kanal pod istim imenom i ja uvek sa nestrpljenjem očekujem njene klipove o knjigama (snima ona i o kozmetici i vlogove, i oni su dobri, i njih rado pogledam, ali klipovi o knjigama su odlični). Ne znam, ali se još ni jednom nije dogodilo da premotam njen klip, uvek ga gledam od početka do kraja i nikad mi ne dosadi. Primetila sam da za neke stvari imamo i slično mišljenje i kada to čujem slatko se ismejem i prosto mi je neverovatno da nam je mišljenje isto. Na primer ona priča o knjizi Aleksandre Poter i taman ja pomislim kako su joj starije knjige bolje kad ona već u sledećoj sekundi izgovori to. :)




Druga devojka koja snima o knjigama je sa kanala Knjigtron. Takođe je odlična. Uvek pozitivna i vesela, preporučuje odlične knjige na veoma zanimljiv način. I obavezno pogledajte i njen kanal.



I mislim da su to jedina dva kanala koja su posvećena knjigama. O knjigama su snimale klipove i gore pomenute Jana i Marija, ali su one nekako više za mlade, 
Zatim, tu je i Branislava Antovic koja na svom kanalu ima serijal Izazovi radost gde preporučuje muziku, filmove, serije, ali i knjige. I ovo je nešto veoma, veoma dobro na našem Youtubu. Zaista sam oduševljena i tek sam ga skoro otkrila i još nisam sve pogledala, ali znam šta ću da radim večeras. ;)




Ako neko zna još neki kanal koji je posvećen knjigama ili bar postoji neki serijal posvećen knjigam nek ostavi link u komentaru.

19 коментара:

  1. Zanimljiv post! :) Imas bas sladak blog,pridruzila sam se!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs <-- novi post na mom blogu

    ОдговориИзбриши
  2. Konačno da neko kaže kako Ružino ponašanje nije u skladu sa njenim godinama. Svi govore kako je to u redu ako se njoj dopada, ali zapravo uopšte nije. Ima 14 godina, a ja sa 19 izgledam mlađe od nje. Ali hajde što se šminka i farba, ona i priča kao da neko ko ima 10 godina više. Yassterstain ekipa je stvarno super i njihovi videi su i poučni i zanimljivi, dok npr. Janu Dačović volim da gledam mnogo više nego Mariju. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala ti za Knjigtron!
    Branu i Aleksandru pratim redovno.

    Od mlađih zazirem, nije to za mene.😊

    ОдговориИзбриши
  4. Totalno se slažem da Ružino ponašanje nije u skladu sa njenim godinama i da je Marija Žeželj najbolja youtuberka na našim prostorima. Odličan post, zaista! ♥

    innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Potpuno se slažem sa tobom po ovom pitanju.
    Ja sam neko vreme pratila domaće kanale poput ana2cat i Branislave, ali me je to nekako smorilo.
    Pogledaću baš ove tvoje preporuke kanala o knjigama, mada ja najviše volim i pratim strane, omilje mi je i apsolutna kraljica Thoughts on Tomes, pa posle nje abookutopia, Peruse Project i slične. Nekako najčešće imaju recenzije knjiga, koje i sama čitam.
    Razmišljala sam i ja neko vreme da pokrenem kanal, ali sam suviše samokritična kada je izgled u pitanju.😆

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala što si preporučila kanale, pogledaću ih. :)

      Избриши
    2. Pisala sam o nekim knjiškim YT kanalima koje pratim..
      Evo linka:
      http://totallyrandombyc.blogspot.rs/2016/04/booktube-read-thons.html

      Nadam se da će biti od pomoći😊

      Избриши
  6. Ja inače ne pratim youtubere iz regiona, jer jednostavno ne mogu da pronađem nešto što u potpunosti odgovara mom nekom "ukusu". Ali sam ti beskrajno zahvalna na pomenutim kanalima koji su posvećeni knjigama, pošto nisam ni znala da takvih ima na našim prostorima :)

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan post u potpunosti se slazem sa tobom.Volim da gledam Yasserstain ekipu,Janu Dacovic a i Mariju Zezelj,a moram priznati da njih od nasih domacih jutjubera najvise i pratim.Ponasaju se normalno i nasmeju me i zabave svojim videima.Sto se tice Ruzice slazem se i zao m je to gudi najlepse godine svog zivota na sve sto je posle sigurno ceka :)!!Divan post zaista <333!Bravo!!!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Super ti je ovaj post 💗
    Apsolutno se slažem sa uvodnim delom, danas mnogi snimaju jer je cool o stvarima koje ih ne zanimaju ne puštaju mašti na volju. Sama ja sam razmišljala jedno vreme da krenem da snimam ali ne da mi se da ulažem u kameru a i pisanje mi je draže :)
    Meni kada neko pomene naš YT pomislim na nafrakane devojke koje mi propagiraju kako treba da kupim puder A umesto pudera B jer je ovaj bolji zbog toga i toga, pošto se slabo šimnkam nisam nešto zainteresovana. Strane gledam, tu gledam zaista svašta, ali baš mi je drago da si prerporučila ove devojke koje pričaju o knjiga nikada do sada nisam čula za njih :)
    Jako lep i jako informativan post, bacam lajk na tvj blog 💗

    ОдговориИзбриши
  9. Fenomenalan post :) Hvala ti na preporuci ovih kanala :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan i informativan post. Ne pratim youtube-re, ne interesuje me to, ali istakla si mnoge korisne stvari.:)))

    ОдговориИзбриши
  11. Hvala ti mnogo na lepim recima, kakav divan pocetak dana! Pogledacu tu Knjigtron devojku, bas se radujem da nadjem jos nekog ko prica o knjigama na srpskom.
    Sto se tice ovih mladjih, ne pratim ih jer mislim da nemam sta da naucim od njih, a nemam vremena da ih gledam iz razonode.
    I ja cesto pogledam Branu.

    ОдговориИзбриши