среда, 13. јул 2016.

Sredila sam svoje police....

Konačno sam došla kući. Pošto sam se preselila u novi stan (i konačno ću živeti sama), odlučila sam da je možda najbolja opcija da donesem sve knjige kući da ih lepo složim, da vidim šta sve imam, a kad se sredinom avgusta bude vratila za Niš onda ću poneti samo one koje su mi neophodne. 

Sada ima dve police, dok nisam donela knjige iz Niša bila je samo ova jedna velika.




Na prve dve police su knjige koje sam kupovala kad sam tek počinjala da čitam. To su uglavnom knjige za mlade, čiklit, istorijski romani i ljubavni.



Ovde su moje omiljene knjige. Na prvoj su uglavnom romani sa tematikom rata i misterije, na drugoj svetski klasici, nobelovci, knjige za sva vremena. A na poslednjoj su Ćopić, Meša i Andrić i još neki naš klasik. Iza ovih knjiga se kriju neke knjige koje mi nisu toliko važne(Miri Jam).


Ovu policu sam juče postavila. Tu su knjige koje sam pokupila kad su 'čistili' biblioteku u Nišu. uglavnom naši klasici i lektire za osnovnu školu. Tu su još i knjige iz Blica, kao i rečnici i Danice.

6 коментара:

  1. Svaka cast, koleginice! Predivno izgleda! <3

    ОдговориИзбриши
  2. Odlična i bogata biblioteka!:)))) Čestitam i na osamostaljenju!
    Baš mi se sviđa. :) Primećujem da dominiraju "Lagunina" izdanja. Posebno mi se sviđaju ove "glomazne" sa romanima Andrića i Cenjanskog.
    Isto imam običaj kao i ti, da omiljenije knjige stavim na određenu policu.
    Meni su, nažalost, knjige rasute po stanu, imam dve tri police koje su sređene i gomile na radnom stolu, oko njega, svuda....živim sa roditeljima, pa nemam gde da sve to složim, nadam se kad konačno budem imala svoj stan, da ću biti u mogućnosti da i sama uredim biblioteku. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Svaka čast baš su ti lepo sređene police 💙
    Ja sam umetnički tip u haosu se bolje snalazim, moje nikada nisu sređene, samo se srede ako sestre uzmu i sređuju (i onda ja ne znam gde mi je šta) jedino sam morala da odvojim fakultetske knjige da mi "Obligaciono pravo" ne bi bilo kao štivo za opuštanje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala <3
      Ja sam za neke stvari veoma uredna za neke raspad sistema :)

      Избриши