среда, 13. јул 2016.

Lagunin fotok-konkurs

Verujem da su svi oni koji prate redovno Lagunu čuli za foto-konkurs koji je trajao predhodnih mesec dana, možda čak i dva. Možda je neko i učestvovao. Tema je bila Moj kutak za čitanje
Laguna, inače, svake godine organizuje ovako nešto, obično je vezan za leto i ljudi se slikaju sa svojim knjigama pored plaže, reke, jezera. Ja sam i prošle godine slala svoje fotografije (pogledajte ih ovde), i godine pre te, i verujem ako je bilo nekog konkuras pre toga da sam i tad slala samo ne mogu da se setim. Volim da učestvujem na takvim konkursima gde se šalju fotografije i uvek imam neko očekivanje, ali do sada nikad ništa nisam osvojila. Čak sam, kako vidim po postu prošle godine već bila smislila koje ću knjige da izaberem kad osvojim treće mesto. (Da! Ko li je to pisao umesto mene na MOM blogu...)
Ove godine nisam ništa očekivala, poslala sam tu jednu fotografiju, tačnije stavila sam je na Instrangram. Bilo je vruće dok sam se slikala, niko nije hteo da me slika, sela sam u gomno (DA!), srećom bilo je ispod ćebeta (pokakila se kuca u travi). To je bila jedina normalnija fotografija i reko ajde da je pošaljem. I bila sam i zaboravila i na konkurs i na fotografiju. 
I tako ja u utorak (05.06.2016.) nervozna zbog prestojećeg ispita ulazim na fejs i vidim da su izašli rezultati. Pobedila prelepa fotografija (pozdrav za devojku koja studira engleski na istom fakultetu gde sam i ja) i tako meni drago zbog te devojke jer je iz Niša i onako gledam da vidim ostale kad ono... eto i mene. Da l me oči varaju? Da li sam stvarno to ja? Nisam mogla da verujem. Skakala sam po stanu pola sata. Pa ja nikad ništa nisam osvojila. Nikad nisam pobedila ni na jednom takmičenju. Zovem moje da im javim, zovem dečka, koleginice...
Baš sam bila ponosna na sebe. Odmah pošaljem mejl Laguni i oni me provere preko Instangrama. Kažu može da se pošalje preko pošte. Dam im adresu moje kuće. I nikako se nisam smirila. Nisam mogla da verujem sve dok ne stignu knjige. 
Inaček, kako sam prošle godine znala koje ću knjige, tako sada nisam mogla da se odlučim koju drugu knjigu da izaberem. Prva je naravno Sedam sestara, nju bi svakako kupila i bez ovoga. Onda se setim da sam tako puno želela Stajnebekove knjige koje nisam mogla da priuštim i pazite sad moju skromnost, bilo me sramota da im potražim i Plodove gneva i Istočno od raja (a da odustanem od Lusinde), pa sam ipak odlučila da uzmem ovu jeftiniju - Plodovi gneva, jer zaista mi je bilo glupavo da im tražim dve najskuplje knjige kad su oni već odlučili da mi ih pošalju besplatno. Zato nek bude jedna jeftnija jedna skuplja.  

I evo je moja fotografiju. Mislim da ću je izraditi i staviti u ram ili u ove knjige da me uvek podseća na ovaj divan dan.


I da, ovaj post je napisan još prošle nedelje i čeka da bude objavljen po dolasku knjiga, ali njih nema pa nema. Slala sam Laguni mejl, ne odgovaraju! Da neće možda da me prevare? Ne znam šta da radim? Čekaću još ove nedelje, vidim da su ostali dobitnici dobili svoje poklone, a meni nikako da stigne. Nadam se da hoće.... 

18 коментара:

  1. Odličan post :) Slika je takođe fenomenalna,nadam se da će tvoj zasluženi poklon napokon stići :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Jao čestitam, ja nisam imala pojma za taj foto konkurs.😊
    Znam koliko sam se oduševila kada sam dobila karte za premijeru trećeg dela Hobita, prvi put da sam osvojila nešto.😆
    Što im ne pošalješ DM na ig?
    Vidim da su tamo prilično ažurni.
    Uf srpska posla, nadam se da će knjigw uskoro stići.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. I ja se nadam. Nisam valjda toliki baksuz. Sačekaću još malo pa im pišem i tu i na Fb

      Избриши
  3. Baš mi je drago što si bila među dobitnicima! :)
    Ja sam znala za konkurs i planirala sam da učestvujem, ali ja sam mislila da konkurs traje tamo do avgusta! I onda ja vidim na Laguninoj fb stranici da je konkurs završen. Bilo mi je baš krivo jer sam stvarno imala dobru ideju. No dobro, ostaje mi da čekam sledeću godinu i sledeći konkurs...

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Možda će biti još neki ove godine, oni stalno organizuju.

      Избриши
  4. Prvo hoću reći da ti je blog fenomenalan!!! A kao drugo drago mi je što si među dobitnicama *-*
    Novi sam član tvog bloga, pa ako hoćeš učlani se i u moj --> petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  5. Baš mi je drago što si dobila jednu od nagrada. Čestitke. Nadam se da će ti knjige brzo stići. Super post!♥

    NOVI POST -> https://positivethoughts5.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. Predivan post,svaka ti čast čestitam ti od srca,ni ja ne osvajam stvari bas često svega jedanput do sada ☺☺!Valjda će stići,proveri da li si dobro napisala adresu ☺❤!

    ОдговориИзбриши
  7. Čestitam!:)))))
    Baš mi je drago!:) Slika je lepa, a dokazuje i da najbolje stvari dođu kada im se uopšte ne nadaš.
    Ne brini, poslaće ti, verovatno su sada u gužvi - pošalji e-mail za svaki slučaj.
    Dobar izbor knjiga, samo što bih ja uvek uzela "Istočno od raja" pre "Plodova gneva", jer me ta knjiga neopisivo razočarala, dok je prva jedna od meni najdražih.:)

    Inače, dva puta sam i sama nagrađena od "Lagune", doduše, za prikaze knjiga na sajtu (nemam aparat, ni telefon koji može da slika, pa ovakve foto-konkurse ne mogu ni da uzmem u obzir). :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Upravo su stigle. Ja ću se svakako truditi da kupim i Istočno od raja, jer me knjiga O miševima i ljudima oduševila i dobila sam želju da imam sve njegove knjige i da ih polako pročitam i da što više uživam u tome. :)

      Избриши
  8. Čestitam ti od srca! Mislim da to i zaslužuješ! ♥
    Neće te prevariti, sigurna sam. :D

    Novi post na mom blogu -> http://innisall.blogspot.com/2016/07/mini-zaful-haul-review.html

    ОдговориИзбриши
  9. Prvo zeli da ti cestitam. Drago mi je sto si osvojila 3 mesto. Ja uvek razmisljam da posaljem sliku za neku Laguninu nagradu, ali meni bolje ide kada treba da se pise nesto. Tako da sam proslo letob osvojila cak 5 knjiga, na pisanje mojih sastava, i prateci nagradne igre. :)

    Na mom blogu je novi post "Koliko mrzim svadbe" pa pogledaj. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши