петак, 15. јул 2016.

Konačno...

I konačno su stigle moje knjige. Prvo sam sve oko sebe zamarala pričom da sam dobila dve knjige, a onda sam ih predhodnih dva - tri dana progonila govoreći ima da nema mojih knjiga i da nikada neće stići (baš sam se zabrinula), sada ću nastaviti da se falim kako sam dobila knjige. Mislim da će me pre vremena poslati za Niš jer ih maltretiram. 



Sve u svemu, knjige su stigle danas. Ja oduševljena! Hvala Laguni do neba. Zaista Stajnbeka ne bih mogla da priuštim, ne mogu da da dam preko 1000 dinara za jednu knjigu, tako da mi ovo baš znači.
Sada samo da odlučim koju prvo da čitam. Stajnbek je bio moje otkriće godine 2015. Evo šta san tada napisala o knjizi O miševima i ljudima . Što se  tiče Lusinde i nju baš volim, pročitala sam sve njene knjige do sada i one ponosno krase moju policu. Njene knjige sam spomenula ovde. Iako sam nedavno pročitala Svetlo u prozoru, tog posta na blogu nema. A lepo se sećam da sam pisala nešto o tome, možda samo ne mogu da ga nađem, ili sam tada bili bez interneta pa nije objavljen ili sam bila u nekoj depresiji pa sam obrisala. Nije ni važno.
 Lepo je osećaj kada se dobije neka nagrada, pogotovo kada je to prvi put. I samo želim da dodam da ovo takmičenje niakako nije namešteno (iako sam ja ponekad pomislila da jeste, iako je moja mama rekla da to samo njihovi dobiju). Ne, nikako nije. Jer ja sam dokaz za to. 

Dobila sam ideju da napišem post gde ću odabrati nekoliko gradova  ili država iz čitavog sveta i onda napisati naslove knjiga čija je radnja smeštena tu i naravno neki moj komentar o toj knjizi, ako sam je pročitala, ako nisam da li bih volela. Ako neko želi, nek napiše grad ili državu koji bi voleo da vidi u tom postu. 

6 коментара:

  1. Drago mi je što su ti knjige stigle, uživaj u čitanju! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Woow! Knjige su predivne i jako mi se sviđaju i mislim da ću i ja nabaviti!

    Ako hoćeš pogledaj moj blog i priključi se natjecanju povodom 100 članova: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi je što si dobila knjige.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. E, pa, sjajno!:)))) Čestitam još jednom, knjige izgledaju savršeno i želim ti da uživaš u čitanju, ali i da još mnogo puta dobiješ neku ovako fenomenalnu nagradu.

    ОдговориИзбриши