понедељак, 04. јул 2016.

Dragi dnevniče....

Dragi dnevniče,
Sređujem danas laptop i nađem fotografiju mojih dnevnika. Kako da je neko zario ruku u moj stomak i izvukao sve moje organe. E upravo sam takav osećaj imala. 
Dnevnik sam pisala od svoje osnove škole. U tim sveskama je bio moj život, sve moje tajne, želje, svi nestašluci. Volela sam te sveske, volela sam da ih čitam i sećam se i lepih i loših terenutaka, da se smejem i stidim svojih postupaka....
Imala sam običaj da odmah pišem kad se vratim iz škole ili sa fakulteta, kad se vidim sa momkom, dok je sećanje još sveže i da pišem vrlo detaljno....
Kada sam prošle godine pala godinu na fakultet doživela sam nervni slom, u naletu besa bacila sam sve svoje dnevnike i sve uspomene koje su bile u toj kutiji (ulaznice, papirići, čestitke... razne bezvredne sitnice koje kad pogledam, podsete me na neki događaj).  Tu su bile i moje priče, pesme... To nikada neću moći da vratim, ne mogu ni da ih napišem ponovo, ništa nije dobro kao original. 

I eto, to je jedna moja kratka priča koja je tu da vas podstakne da pišete dnevnik i što je najvažnije da nikada ne bacite svoje dnevnike jer vrede... Mnogo vrede!
A možda vas i inspirišu i ove lepe fotografije sa Tumblr i We <3 it, mene jesu da počnem ponovo da pišem.




 I da, pazite da ga vaša mama ne nađe... ;)









17 коментара:

  1. Sjajno, sad si me podsetila na moje sitnice od kojih se nikada ne mogu razdvojiti (žao mi je zbog tvojih, ali, razumem i reakciju, pasti godinu je zaista jedno od najobeshrabrujućih iskustava!)....inače, pišem dnevnik u kontinuitetu od 2003. godine, ima tu dvadesetak i više ukoričenih rokovnika i u njima je doslovno čitav moj život, moja razmišljanja, stavovi, sazrevanje, način na koji sam se menjala, odrastala....ponekad ih prelistam, vratim se u tinejdžerske dane, nasmejem ili postidim svoje gluposti, klinačke naivnosti...setim se ljudi, događaja, svega što je sačuvano od zaborava u tim mojim sveščicama, kao svedočanstvu jednog vremena i ne samo moje svakodnevnice...mnogo mi to znači. Dnevnik sam uvek doživljavala kao jedinstveni "ventil", skoro pa vrstu psihoterapije. Papir trpi sve!:)
    Pisala sam i kao klinka u osnovnoj, ali, to je bilo baš neozbiljno...pisala sam ga i tokom bombardovanja (bilo mi je deset godina), kao i svoj prvi romančić koji sam tada započela...:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je baš lepo. Hvala što se podelila svoje mišljenje. <3

      Избриши
  2. Predivan post,ja obozavam da pisem dnevnik i vodim ga vec punih 6 godina <33!Kao sto si i rekla mnogo puta se vratim da procitam sta je pre bilo,a i zapisujem dosta stvari.Mnogo mi dobro dodje kad sam nervozna ili ljuta pa izbacim sve iz sebe :)!divan post,super slike <33!

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam, na žalost, većinu svojih pogubila, ali ima par dnevnika, koje čuvam kao oči u glavi. Najdraži mi je onaj iz perioda srednje škole, kada sam simpatisala sadašnjeg supruga, toliko mi je sada slatko kada ga čitam, u tom periodu sam putovala i u Pariz, Budimpeštu, išla sama na more, da, definitivno vredi pisati dnevnik.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala što si podelila mišljenje sa mnom. Samo dobro čuvaj te koji su ti ostali ;)

      Избриши
  4. Ja jako volim dnevnike i mislim da je to sjajna stvar. Medjutim ja retko kad pisem u dnevniku jer eto ne znam ni sama. Blog mi nekako najvise sluzi za pisanje.
    I da, pronasla sam tvoj blog pre par dana i vec sa procitala skoro sve postove. Obozavm blogove gde neko pise o knjigama jer je to moja ogromna ambicija. Hvala ti na ovom prelepom blogu. Stvarno si jako talentovana. ♥♥

    Zapratil sam te odmah naravno. Znacilo bi mi da i ti pogledas moj blog i ako mozes uclanis. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post. Od kada sam naučila da pišem pišem dnevnik. Možda sada imam 15-ak dnevnika. Ostalo sam pogubila. Mnogo volim dnevnike i sada sam pri kraju da dovršim još jedan i da ga ubacim u moju kolekciju.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. jako lep post,
    Ja zapravo nikada nisam vodila dnevnike kao pisanu formu uglavnom zato što sam bila otvorena knjiga-nikada nisam krila šta mislim o nekom, niti ko mi je simpatija do nekih 12-13 godina e od kada sam dobila telefon sa kamerom koja može da snima onda sam bukvalno imala video dnevnike (što i danas radim i imam na raznim cd-ovima i fleškama) sednem ispred kamere i pričam kako se osećam, u psolednjih godinu dana sam prestala jer imam psa pa se njemu redovno "ispovedam" ali mislim da je divna stvar kada devojčice pišu dnevnike, ja i ako pišem svašta od priča do raznih tekstova na blogu nikada nisam imala želju da zapišem šta mi se dešavalo a žao mi je što ni sestre ni ja nikada nismo pisale. Nisam pala godinu nikada ali rzumem da je to grozan osećaj i nadam se da si prebrodila to 😃

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I naši blogovi su neka vrsta dnevnika <3
      Mene su moji roditelji snimali dok sam bila mala i to jako lepi snimci.

      Избриши
  7. Dnevnici su sjajna stvar, koja čuva uspomene, iskustva i u svakom trenutku možeš da se prisetiš celog svog života. ☺ U poslednje vreme prestala sam da ga vodim, ne znam ni sama zašto, ali nameravam da ponovo počnem, post me je zaista inspirisao. ☺ Fotografije su prelepe, odlično si odabrala. ☺❤ Žao mi je zbog dnevnika. :( ❤❤
    <333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
  8. Ja mislim da su dnevnici sjajna stvar, ali nikada nisam pisala nijedan.. Ne znam zbog čega, verovatno nemam naviku.. :)
    Prvi put sam na tvom blogu i oduševljena sam. Obožavam blogove o knjigama, a ti sjajna pišeš! Idem da pogledam i ostale postove. :D

    introverted-dreamer.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  9. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 CALLOFBEAUTY

    ОдговориИзбриши
  10. Jako lijeko napisan post. Ja imam par svojih dnevnika koje sam pisala nekada davno. Slatko se nasmijem kad ih pročitam.♥

    85# positivethoughts5.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши