среда, 15. јун 2016.

Kad se navika promeni....

Više puta sam spomenula da mnogo volim Trejsi Ševalije i njen rad, imam sve njene knjige i uvek kada izađe nova odmah trčim da je kupim, navikla sam da ne moram da izdvojim puno novca za njih, ne više od 500-600 rsd. I uvek ih je izdavala Laguna u mekom povezu. Bar je do sada uvek bilo tako.
Baš sam se pitala pre neki dan kako to da je Laguna izdala samo jednu knjigu kada je Trejsi objavila dve, a uvek odmah izdaju i kod nas, kasne u odnosu na svet samo par meseci, verovatno dok prevedu i sred to što imaju. Uđem ja tako slučajno na Vulkanov sajt... kad ono! Dame biraju - Trejsi Ševalije. Molim? Kakvi su ovo momenti? Zašto ruše tradiciju od deset godine? Ne želim da me neko pogrešno svhati i sad pomisli da ja manje volim Vulkan ili ih sada vređam. Ove dve izdavačke kuće podjednako cenim iako imam mnogo više Laguninih knjige jer sa njom je sve počelo i navikla sam se na neke pisce koje ona izdaje i prosto kad objavi neku njihovu novu knjigu ja odmah požurim da je kupim, a i ima dobre popuste i akcije. I Vulkan ima još bolje akcije, i stalno su tu neke knjige za neku malu cenu. Ali... Ne znam, ovo me je tako potreslo. Možda je glupo. Ali ja sam prosto navikla da knjige Trejsi Ševalije nose logo Lagune. I sad još moram da izdvojim 900 rsd za knjigu u Vulkanu. Jeste da je sada sa tvrdim povezom. Korice su lepe, ali ja nisam sam navikla na to. Jednostavno volim da su mi knjige od istog atura od istog izdavača i da svaki autro ima neko svoje obeležje na knjizi, kao što je sa Koeljom sve knjige u Laguni su odrađene na istom principu, isti font. Tako je i sa Toni Morison, Lusindom Rajli, Kejt Morton. Uvek mi stoje jedna pored druge na polici i to tako lepo izgleda. I tako je bilo i do sad sa Trejsi, dok nisu odlučili da urade ovo. 

7 коментара:

  1. Potpuno te razumem i dan danas ne mogu da se pomirim sa tim da Narodna knjiga nije izdala sve delove Hari Potera. :D Inače ja Vulkanova izdanja nešto ne volim, korice su tako čudne i neprimerene pojedinim knjigama, ne znam gde nalaze te slike.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I mene nerviraju korice iz Vulana jer većina ih je iz filma, uzmu neku scenu ili plakat, i ne retko se dogodi da stave slike iz filma koji nema nikakve veze sa tom knjigom.

      Избриши
    2. Jao i mene to nervira, baš zvog toga ne volim njihova izdanja. :D

      Избриши
    3. Ааа, нашла сам неког ко се сећа ових издања :))

      Избриши
  2. Ja polako, ali sigurno dižem ruke od Vulkana.
    Kod mene je bio obrnut slučaj, počela sam sa njima, na njih navikla, ali su blaga katastrofa.
    Do skora su samo klasici kod njih valjali, a sada me i oni iritiraju.
    Prvo što mi kida živce su te filmovane korice.
    Volim ja Fasija, ali može "Džejn Ejr" i lepše da izgleda..
    Drugo, povez. Do sada su u 99% slučajeva klasike izdavali u tvrdom povezu.
    Sad najednom, već pomenuta "Džejn Ejr" u mekom.

    Sve što tražim je doslednost i neka ljudska korica, zar je to previše?

    ОдговориИзбриши
  3. Vulkan počeo i na sajt stavljati dezinformacije..
    "Džejn Ejr" je ipak u tvrdom povezu.
    Svejedno, korica me otera.
    Još će neko pomisliti da sam snob. 😊

    Slažem se za Hari Potera.

    ОдговориИзбриши
  4. И мени је Даме бирају запала за око, намеравала сам да је купим чим дођем у Србију. Овде су књиге скупље, па не купујем ништа.

    ОдговориИзбриши