среда, 23. децембар 2015.

Spisak knjiga za 2016.

Volim spiskove ali ih se ne pridržavam uvek. U poslednjih nekoliko dana otkrivam čari kataloga knjiga. Reč je o onim katalozima koje po nekad dobijete u nekoj knjižari kada kupite knjigu. Ja ih nikada nisam uzimala, uvek sam bila u fazonu 'ma videću to na internet', ali sam pogrešila, jer kada mi je komšinica pre neki dan donela neki stari Lagunin katalog, pa... bila sam oduševljena i morala sam da ga zadržim ali i da skinem još neke sa interneta. Sada se kajem što sam uvek odbijala da uzmem katalog L


Uvek imam po nekoliko spisakova. Sada sam najviše pažnje posvetila onom za biblioteku. Kako sam mogla da je zapostavim predhodnih godina. Ako se vreme lepo oraganizuje uvek se ima vremena za sve. Mene uvek grize savest kada čitam neku knjigu koja mi nije potrebna za fakultet,prosto sam takva. Radim na tome da poravim to.

Odlučila sam da svake druge nedelje jednom posetim biblioteku, da odredim neki dan, za sada je to ponedeljak, I tako pozajmljujem po jednu knjigu. Nadam se da ću se toga pridražavati.

Što se tiče spisak za kupovinu... više ni sama ne znam šta hoću. Volela bih da lepo iskoristim ovaj rođendanski popust koji me čeka kod Lagune, ali spisak je dug, a ja ima pravo samo na tri ili četiri knjige. Videću.

Spisak knjiga za biblioteku:
  • Ljuljaška daha - Herta Miler
  • Čovek je veliki vazan na ovom svetu - Herta Miler
  • Lisac je oduvek bio lovac - Herta Miler
  • Otmenost ježa - Mjuriel Barberi
  • Put - Kormak Makarti
  • Sluškinjina priča - Margaret Atvud
  • Kvaka 22 - Jozef Heler
  • Jadnici - Vikotr Igo
  • Frankenštajn - Meri Šeli
  • Dosije K - Imer Kertes
  • Limunovi na mesečini - Đina Majer
  • Svako umire sam - Hans Falada
Spisak knjiga koje želim da kupim:

  • Sva svetlost koju ne vidimo - Entoni Dor
  • Gospodar muva - Golding 
  • San o ljubavi i smrti - Filip David
  • Čizmaši - Dragoslav Mihajović
Prosto moram da dodam da su neke knjige toliko skupe da nikako ne mogu da ih priuštim. Stajnbek košta 1700 dinara. Pa da li je to realno za jednu knjigu? I onda se žale zašto ljudi ne kupuju dobre knjige, pa ko može da odvoji toliki novac za knjigu?

2 коментара:

  1. Iskreno sada sam preko lagune kupila oko 11 knjiga ispalo mi je oko 2200.Medjutim postoje knjige koje su dobre ali jako skupe,a u biblioteci u mom gradu nema neki izbor različitih knjiga.Od svih navedenih sa spiska čitala sam jedino Frankenštajna.Obožavam da čitam spiskove,jer mogu naći neku dobru knjigu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja Frankenštajna nikako da nabavim. Bio je na polon uz Blic ženu, ali ja sam kasno došla do te informacije, tako da nisam kupila. :(

      Избриши