субота, 01. август 2015.

Leto sa Lagunom

I ove godie Laguna organizuje foto-konkurs i nudi velike nagrade. Naime, treba se slikati sa njihovom knjigom, ili sliktai njihovu knjigu ili knjige i prikazati kako uživate u letu sa njima. Svako ima pravo da pošalje pet fotografija sa meila i da učestvuje (moj savet je da iskoristite svih pet i da pošaljete što više fotografija jer veće su šanse za pobedu).
Detalje pogledajte ovde

Ja sam poslal jednu još kad je počeo konkurs, ali sam se pokajal jer je bljuc i za nju ću da se pravim kao da ne postoji. Odlučila sam da iskoristim još te četiri šanse. Cilj mi je bio da se slikam blizu mog mesta porded jedne rečice  jer je priroda prelepa i tu najviše provodim vreme leti. I evo šta je na kraju ispalo.


Naravno, prvo sam pomislila da su savršene i odlučila, veoma skromno, da će neka od njih da završi na trećem mestu i već sam počela da sastavljam spisak od pet knjiga koje će mi Laguna pokloniti. 
Šalu na stranu, svakim danom im stižu slikice, neke su zaista savršene, ja nemam baš neki ambijent gde bih se slikala, osim te rečice i šumice, imam pravo na još jednu fotografiju koju sam ostavila ako naiđe neka inspiracija.
Inače i Vulkan je imao sličnu akciju preko Instangrama, ali ja nisam znala. Verovatno bih i tu poslala neku sličicu, čisto da pokušam. Ja nikad nisam osvojila ništa, verovatno neću ni sada jer sam mnogo realna i već sada ima tako lepih fotografija a verujem da će ih biti još više do kraja akcije. Ne mogu da mislim da će moja fotografija osvojiti neku nagradu kad ima lepših, ali vredi učestvovati. 

Dodala bih i da Laguna od 4. avgusta sprema akciju 3 za 999 koja ume da bude odlična. Ono što sam ja pazarila prošlog puta možete videti ovde

Нема коментара:

Постави коментар