четвртак, 23. јул 2015.

Knjige koje stoje na mojoj polici, a koje nisam ni otvorila #1

Da, na mojoj polici postoje i takve knjige. Baš pre neki dan gledam koliko ih je i šta ću sa njima. Previše kupujem kada vidim neku akciju ili popust, prosto me vuče da ih kupim, ali ih kasnije ne pročitam.

Pisala sam nedavno o knjigama koje nisam pročitala do kraja, ali ovo je sada drugačije, ove nikada nisam ni otvorila.





  1. Princeza de Klev - Gospođa de Lafajet - Knjigu koju mi je mama kupila na ulici za nekih 50 rsd još 2009. i koju nikad nisam otvorila. Mislim da je to neki klasik i da ide uz rame sa Džejn Ostin i sestre Bronte, ali nisam sigurna.
  2. Blago cara Radovana - Jovan Dučić - Knjiga koju sam ukrala od ujaka i koja stoji tu godinam.
  3. Tajna beležnica Fride Kalo - Fransisko Hagenbek - Pre dve - tri godine je bila akcija u Vulkanu, ne znam tačno koliko knjiga za 1000 rsd, moja drugarica je naručivala preko sajta pa joj je nedostajala jedna knjiga i tako sam ja 'upala' i uzela ovu nerazmišljajući, izabrala sam je samo zato što volim Fridu Kalo. 
  4. Plavuše sa stilom - Plam Sajks i Vruće pantalone - Megi Olderson - pre tri godine sam prošla pola grada da nađem knjige koje su se tada prodavale za 100 ili 200 rsd u okviru idecije outlet u izdanju Alnari, cilj mi je bila knjiga Dečak u prugastoj pidžami i pošto je nisam našla, uzela sam ove dve, čisto da ne idem praznih ruku kući. Sad mi izgledaju kao običan šljam iako nekad volim da pročitam čiklit knjigu ove mi izgledaju prilično jadno. 
  5. Zamak u Pirinejima - Justejn Gorder - Bila sam kupila knjigu Sovijin svet i bila sam oduševljena, pažnju mi je privukla i  Kći direktora cirkusa, međutim, pošto je nisam našla ni u jednoj knjižari, a nisam htela da odem kući praznih ruku uzela sam ovu.
  6. Lišena snova - Džozefina Andželini i Zauvek - Megi Stivoter - kada je bila akcija u Laguni 10 za 999 vreme je brzo prolazilo, ljudi su naručivali i naravno već pokupovali sve dobre knjige, tako da sam ja morala da pokupim ono što je ostalo, međutim, u tom trenutku nisam znala da su zapravo ovo samo delovi trilogija.
  7. Emili Bronte - Orkanski visovi i Šarlot Bronte - Vilet - Ponosna sam na ova dva izdanja (imam još i Džejn Ejr). Neki ljudi ne umeju da cene ono što imaju, tako sam ja tragala za knjigom Džejn Ejr i kada sam odustala i zaboravila na nju, jednog dana sam razgovarala sa svojim dečkom telefonom i on mi je reko da ima neke knjige na polici koje niko ne otvara kada je on počeo da mi čita naslove htela sam od sreće da poletim, tako sam pored ove tri uzela i Ćosićeve Deobe i Domanovićeve pripovetke, međutim, ima tamo još koječega, ali on iz nekog tupavog razloga ne želi da mi ih da, znam da niko nikad neće ni da ih podigne sa te police, a kamo li da ih pročita.

Нема коментара:

Постави коментар