петак, 24. јул 2015.

Dve godine blogovanja!

Danas je ovom blogu rođendan!
Kroz šta je sve on prošao sa mnom, prosto mu se divim kako je još uvek živ. 



Već dve godine delim mišljenje o knjigama (ponekad i o još po nečemu) na ovom blogu. Htedoh da napišem na ovoj adresi, ali ta se adresa menjala nekoliko puta. Nekada sam pisala o svemu i svačemu, ali sam prestala, inspiracija je nestala. Ovako mi blog nije obaveza već hobi, ako imam vreme da pročitam knjigu, imaćau i vreme da napišem koji redak o njij, o onome šta u tom trenutku mislim i kakvi su prvi utisci. Kada gledam starije postove vidim koliko sam sazrela i koliko se moje mišljenje promenilo za proteklo vreme. Blog mi je i kao podsetnik, volim da izbacim razne liste knjiga koježelim da kupim ili pročitam i prosto znam da su tu, da neće da se izgube, ali možda još i inspirišu nekog.
Šta će biti sledeće godine, da li će ovaj blog postojati, stvarno ne znam. Moje mišljenje i raspoloženje se menja, u jednom trenutku ga vidim kao zadovoljstvo i uživanje, mesto gde mogu da napišem svoje mišljenje, u sledećem kao obavezu. Previše je knjiga koje moraju da se spreme za ispite, previše je kolokvijuma i ispita, premalo mogućnosti i vremena. 
Verujem da ću pisati mnogo češće dok je ovaj nazovi raspust u toku, ali kada se vratim za Niš i na fakultet onda će biti malo nezgodno, ne znam ni da li ću stići da čitam, da pošem...

Ovaj post izlazi automatski, u podešeno vreme, jer prosto ne znam gde ću biti tog dana, a želim da baš tada izađe. Možda odem na more, možda odem do banje ili možda odem na planinu i pobegnem od ove vrućine.

Hvala svima koji ste posetili ovaj blog. Do sledećeg pisanja!

Нема коментара:

Постави коментар