четвртак, 22. јануар 2015.

3 за 999

Традиционално себи за рођендан купим књигу. Ове године сам имала среће да ухватим Лагунину изванредну акцију и да купим себи чак три добре књиге за 999 рсд.


Соба – Ема Донахју
За петогодишњег дечака Џека, Соба представља цео свет. Ту је рођен, ту он и његова мајка једу, спавају, играју се, уче. Соба је Џеков дом, али је за његову маму тамница у којој борави од своје деветнаесте – већ седам година. Вођена силом љубави према сину, створила му је читав живот у простору од девет квадратних метара. Испричана Џековим гласом, Соба је прича о великој љубави под страшним околностима и о нераскидљивој спони између мајке и њенеог детета.

Аутобиографија Џека Трбосека – Џејмс Карнак
Ова књига је била и на мојој листи за ову годину, имала сам среће јер је била на акцији.
Ово је биографија Џејмса Карнака, где он приповеда о читавом свом животу укључујући и онај део када је био сериски убица којег сви памте као Трбосека.

Амерички дервиш – Ајад Актар
И ова књига је такође веома дуго на мојој листи жеља.
Хајат Шах је млади Американац. Његов уобичајни живот – одласци у школу, играње бејзбола и видео-игра – обележен је пакистанским  наслеђем и честим препиркама између његових родитеља, који се свађају због нечега што је он одвећ млад да схвати. А онда стиже Мина, и све се мења.

Још једна књига, које тренутно нема у књижари, а коју желим на својој полици је Кућа сећања и заборава. Ова књига је добила Нинову награду и мислим да се зато дигла прашина око ње. Искрено, никад не бих ни погледала које су то књиге Филипа Давида да није добио ову престижну награда. Такви смо ти ми, не примећујемо добре ствари док се не дигне нека галама око њих. Главни јунак је Алберт Вајс жали за братом кога није успео да нађе када их је отац обојицу избацио из сточног вагона свестан да их чека смрт у логору. Рат. Смрт. Патња. Моје омињене теме за читање. Случајно сам прочитала садражај и осталих његових књига и одједном добила жељу да их све проћитам. Тако, да није добио Нинову награду, ја вероватно никад не бих чула за овог изузетног писца. Много мало се пажње посвећује књигама у нашој джави.



Тренутно читам Време смрти – Сувоборска битка. Требаће ми времена да завршим са читањем јер је књига веома добра али и тешка за читање, заслужује пуну пажњу и време. На листи додајем и Педесет нијанси сиве о којој сам чула толико тога. Волим да истражујем и просто морам да је прочитам каква год да она била, тј. колико год  да нема неку велику уметничу вредност.

12 коментара:

  1. Srećan rođendan! :) Želim ti sve najlepše i da ljubav prema knjizi i pisanju samo raste! :)
    Soba je odlična knjiga, verujem da će ti se dopasti. :)
    Inače mislim da svako treba da pročita 50 nijansi, da bi znao da više ne pada na marketing i halabuku koja se digne oko neke knjige. Ne samo da nema nikakvu umetničku vrednost, nego je i priča potpuno bez veze, naročito u trećoj knjizi. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Čestitke i od mene, sve naj naj!
    I ja sebi obavezno kupim knjigu, a ni sama ne znam koliko sam Laguninih knjiga pazarila na ovakvim akcijama (doduše, nemam nijednu od ovih tvojih).
    Za nagrade, šta reći, pogodila si suštinu, tek kad je neko osvoji, javnost se zainteresuje za lik i delo dotične osobe. Ja se trudim da izbegavam takve situacije.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Хвала. Управо сам од тебе сазнала да је Аутобиографија Џека Трбосека на акцији, тако да хвала и за ту информацију.

      Избриши
  3. Odlican post! :) Uzvrati pracenje.♥

    http://cornerr13.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Drago mi je što sam naišla na tvoj blog, mnogo mi se dopada! Obožavam da čitam i već sam naišla na par naslova koje bih volela da imam. Od danas sam tvoj redovni čitalac.♥

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post! Sada sam otkrila tvoj blog i odmah mi se svideo pa sam te i zapratila i bilo bi mi drago kada bi uzvratila praćenje. :) ♥

    Poseti moj blog, novi postovi su tu : fashionholicyeahh.blogspot.com ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Osličan post. Svida mi se. Upravo sam otkrila tvoj blog i oduševila sam se. Baš mi je drago. Slijedim te, možeš li i ti mene nazad, pls. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши