уторак, 11. новембар 2014.

Priprema za sajam knjiga u Nišu

Kako sam mogla da vidim na internetu, sajam knjiga u Nišu bi trebalo da počne 24. oktobra u hali Čair. Ta informacija nija najpouzdanija jer sam samo na jednom sajtu videla da to piše, ali se iskreno nadam da je tada, jer ne mogu više da čekam.
Beogradski sam propustila zbog obaveza na fakultetu, ali ovaj sigurno neću. Novac sam uštedela, spiskovi si spremni, samo još da ozvaniče taj datum i trčim odmah pravac Čair da se malo obogatim knjigama.

Sajam sam posetila i prošle godine. Ne mogu da kažem da je bio totalni promašaj,  kupila sam dve knjige koje sam jako želela da imam na svojoj polici (Majstor i Margarita i Mi deca sa stanice Zoo), ali ipak nisam bila zadovoljna. Otišla sam neplanirano, bez ušteđevine, spiska knjiga ili bilo kakve ideje o tome šta da pogledam i kupim. Zato se ove godine spremam mesec dana unapred. J
Mislim da je bitno da imam uvid u to koje knjige zaista želim da kupim, ko su njihovi izdavači i koja je njihova cena. Zato je tu i spisak sa svim tim podacima. Tako da ću prvo posetiti Vulkanov štand i, nadam se, kupiti:
Velika očekivanja
Jadnci
Slika Dorijana Greja
Tvrđava 

Novosti imaju izuzetne klasike sa izuzetnom cenom od 100 do 300 dinara. Ja sam na jednom od sajmova u Beogradu, dok sam išla u Gimnaziju, kupila Rat i mir za samo 100 dinara, da sam znala da pogledam malo bolje, videla bih da na tom štandu ima mnogo dobrih knjiga koje su veoma jeftine.
To je ono što ću svakako posetiti, međutim, tu je i rezervni spisak, za slučaj da ne pronađem ono što želim. Još uvek istražujem internet i sajtove izdavača, da vidim imali koja akcija ili neki sajamski popust, da kompletiram rezervni spisak.
Pomen
Gospodar muva - Golding
Krive su zvezde – Džon Grin
Mislim da kada se ide na ovak veliki događaj, u ovako veliku kupovinu knjiga, da treba da se ima spisak i cilj, jer ume da bude nezgodno kada uđete u salu punu ljudi i štandova knjiga. Ja iskreno, kad dođe taj trenutak ne znam gde bih prvo gledala i koju bih knjigu kupila, pa je bolje da se držim spiska, eventualno da pogledam po onim kutijama sa natpisima 'Sve za 100dinara' ko zna šta mogu naći. I da, nosim samo sa sobom količinu novca koji sam odredila za to. Znam da neke devoje troše puno, ne umeju da se zaustave kada je u pitanju garderoba, neke to rade za cipele ili šminku, a ja to radim kada su knjige u pitanju. Zato sam i veoma nestrpljiva i uzbuđena zbog prestojećeg sajma, imam osećaj da će da bude najbolji do sada. 


A već i vidim moj cilj za sajm 2015. mislim da će tada na samom vrhu spiska da budu Tolkinove knjige. Trenutno uživam u čitanju Gospodara prstenova, ali u pdf-u. Toliko volim te knjige da prosto moram da ih imam i na policu. Što se teče Harija Potera, čini mi se da sam pisala o tome, ali on će da sačeka moju prvu plat jer su knjige zaista skupe, prosto ne mogu toliko da uštedim trenutno, a želim ih sve odjednom.  

2 коментара:

  1. Krive su zvezde možeš da pronađeš na netu, u pdf izdanju. Knjiga je dosta skupa, a zaista ne vredi toliko. :) Kao ni Ljubav u doba kokakina, mislim da je kupovina te knjige pravo bacanje novca. Naravno, to je samo moje mišljenje, svako treba da čita ono što mu se dopada. :) Sviđa mi se tvoj spisak, samo bih rekla da Vulkanova izdanja klasika poput ovih sa tvoje liste nisu najbolja. Lepo izgledaju i to je sve. U slučaju da ti trebaju te knjige za faks, bolje je da potražiš neka starija izdanja, jer su prevodi kvalitetniji, a i sadrže odlične predgovore i pogovore. :) Nadam se da ćeš se lepo provesti na Sajmu, kad god on bio i nadam se da ćeš nas izvestiti o toj avanturi. :) :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na savetu. Krive su zvezde želim da pročitam već duže vreme, još bolje ako ima u pdf-u. Što se tiče klasika svakako ću pogledati i druge izdavče. Klasici su mi prioritet, sve ostalo je rezerva. :)

      Избриши