Pripreme za sajam knjiga

Veoma mi je žao što ove godine neću moći da posetim Beogradski sajam knjiga, ali tu je, nadam se, ovaj niški, koji bi trebalo da bude krajem novembra. Sličan je beogradskom, samo je Dvorana čair mnogo manja od Beogradskog sajma, ali poenta je ista.
Ove godine želim kloasike! Oni su veoma skupi, i pored svih popusta koje mogu da nahvatam, opet... Previše je. Knjige se kod veoma malo cene, a opet su prskupe. Skoro sve ove knjige koje ću sada spomenuti ja imam u pdf izdanju, ali nije isto držati laptop u ruci ili knjigu. Svakao je bolje dodirnuti papir i osetiti miris mastila nego plastike.

Vulkan izdavaštvo:
 Slika Dorijana Greja - Oskar Vajld
Za ovu knjigu bih bez popusta morala da izdvojim 800 rsd.

 Jadnici  - Viktor Igo
Ovu knjigu želim više od svih, a za nju bih morala da izdvojim 1300rsd.

 Tvrđava - Meša Selimović
Lepo od Vulkana što je izdao dve najveće Mešine knjige, srećom te sam skoro dobila od tate Derviš i smr, a za Tvrđavu mi je potrebno 700 rsd,

Velika očekivanja - Čarls Dikins
Za Velika očekivanja velika i cena 1000 rsd.

To je što se tiče Vulkanovih knjiga. Ja nisam član njihovog kluba, koliko se sećam mislim da imaju nekih 10/15% sniženja na količinski popust 3+ knjige, nadam se da je bar tako. Sve ove knjge vredi imati na polici.

Laguna:

Oni manje izdaju klasike, ali su uradili jednu veliku stvar. Ustvari, kad bolje razmislim, više njih. Pre svega je tu ona knjiga Ive Andrića, a zatim i romani Dobrice Ćosića, Za te romane mi je potrebno 3800 rsd, tj. ja imam popust kao član kulba, pa se nadam da će to izaći oko 2850 rsd.

Toliko košta ovaj divni komplet. Sada ne znam, da li se tome dodaje količinski popust 3+, ili se komplet računa kao jedna knjiga, ali ako računam svaku knjigu posebno, pa još količinski popust, onda bi sve tro trebalo da izadje.... Ne znam (imala sam jedva dvojku iz matematike). Nije važno, svakako ako budem uzimala lepo ću da pitam i uzeću jeftiniju varijantu.

Gospodar muva - Vilijem Golding
Knjiga o kojoj sam nedavno pisala i rekla da želim da je pročitam ponovo i želim je svakako za sebe. Nju ću sigurno kupiti, košta, sa popustom 450 rsd.