понедељак, 14. јул 2014.

Romani Ive Andrića

Danas sam svoju policu ulepšala za jedno veoma vredno delo.



Kada je Laguna najavila da će da izda, u jednoj knjizi, sve romane Ive Andrića, ja sam pomislila da će, kao što obično bude sa njenim knjigama, cena biti preko 2000rsd, ali lepo sam se prevarila. Danas, pogledam u knjižaru, izašla knjiga - ukoričena, velikog formata, blista. Na njoj cena 999rsd. Prosto nisam mogla da poverujem. Još i uđem da je kupim, misleći da od toga u Laguni ne može jeftinije, ali zapravo, oni mi uračunaju onih moji 25% članskog pousta. Oduševljena sam, četiri romana za 750rsd. Ovo je svakako ponuda koja se ne sme propustiti.
U knjizi se nalaze Travnička hronika, Na Drini ćuprija, Gospođica, Prokleta avlija. Ja imam neko staro izdanje Na Drini ćuprija, ali svakako ovo je nešto zaista odlično i treba da se nađe na svakoj polici.

1 коментар:

  1. Cool.Ja imam eseje Iva Andrica.Za sada nemam nijedan roman :( Nadam se da cu kupiti neki.

    ОдговориИзбриши