петак, 11. јул 2014.

Hari Poter i vatreni pehar

Šta napisati o piscu za kojeg su svi čuli? O knjizi za koju svako zna? O filmovima koje je svako bar jednom odgledao u životu, ako ne sve, bar jedan? O glavnom liku i njegovom imenu za koje je čuo ceo svet.
Ja sam odrasla uz njega. Evo sad, pokušavam da nadohnadim propušteno i to veoma uspešno.
Završila sam čitanje knjige Hari Poter i vatreni pehar i razmišljala sam o čemu da pišem. O Hariju je sve rečeno. Da dam kratak sadražaj knjige? Mislim da nema potrebe za tim. Verujem da svi znaju priču o malom čarobnjaku sa ožiljkom u obliku munje, njegova dva prijatelje Rona i Hermionu, neprijatelja Voldemorta, profesora Dambladora i ostale likove...
Gledano hronološki, četvrta knjiga je vidno deblja i sadrženija od predhodne tri. Moram da kažem da su mi u nekom trenutku zasmetali neki sitni i detaljni opisi, ali to nikako neće pokvariti moje gledanje na ovu knjigu. Primetila sam da je ova knjiga najviše izmenjena kada je preneta na veliko platno. Izbačeno je, čini mi se, više od pola detalja, promenjeno je ono što je ubačeno, priča je ostal ista ali prilično promenjena.
Mislim da nemam više šta da kažem. Osećam neku prazninu u sebi, ali do toga uvek dođe kad završim čitanje dobre knjige. Što se tiče ciklusa, ostaje mi samo Hari Poter i Red feniksa i nadam se da ću je pročitati ovog leta. Naravno, ja tada neću završiti sa čitanjem ovih knjiga, svakako ću im se vratiti. I tu je još i ono moje obećanje, da ću od prve plate otići i kupiti sve knjige o Hari Poteru.

Jedan zanimljiv post o Hariju.

4 коментара:

  1. Cool post.Ja sam citala samo prve dve knjige o Hari Poteru.I jako su zanimljive .Volela bih da mi preporucis neku knjigu(nemora to bitiHari Poter) :D.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala.
      U nekom od predhodnih postova sam preporucila knjige http://jovanakutak8.blogspot.com/2014/07/preporuka-za-citanje-ovog-leta.html , ali svakako ti posebno preporucujem Saru Desen. Evo linka ka njenim knjigama na Laguninom sajtu https://www.laguna.rs/a576_autor_sara_desen_laguna.html . Mislim da se neces pokajati koju god da procitas. Sve su odlicene.

      Избриши
  2. Procitala sam sve knjige i odgledala sam sve filmove. Obozavam Harija. Nikada ga necu prerasti.

    ОдговориИзбриши