среда, 30. април 2014.

Knjige iz Blica


Jedna divna akcija, koja traje više od godinu dana. Svake subote, uz Blic, na poklon dobijaš knjigu. Svašta nešto je tu bilo, ja nemam sve, ali imam većinu.
Knjige su odlične, opšta kultura, ono što bi svako trebao da pročita.
Sada predstavljam moju kolekciju.

Sve je počelo sa pripovetkama Ive Andrića.

Zatim su sledile Nušićeve knjige, ja iz tog serijala, činimi se nemam ni pola. Tada su neke izlazile petkom, neke subotom i nedeljom i ja nisam imala gde vikendom da ih kupujem.

Po tri knjige naših najpoznatijih satiričara Jovana Sterije i Domanovića. Moja najdraža pripovetka je svakako Mrtvo more.


Od svega po malo, nedostaje Bora Stanković, verovatno mi je negde oko radnog stola zato što trenutno radim neke njegove pripovetke na fakultetu.


Tu su narodne basne i bajke, pripovetke i predanja, kao i Njegoš.


Slede pesnici. Naši najbolji.


Dučića sam ispustila jednom da kupim.


Crnjanski i njegovi eseji, mislim da sam tada ispustila par knjiga, ali dobro. Nije mi neki od omiljenih pisaca.


Knjige koje su imale i originalne tekstove na engleskiom. Edgar Alan Po - najdraži, London i Dikens.


Ruski klasičari, ali sam ja tu dosta preskočila, pa su počeli, koliko sam videla francuski klasičari.









Нема коментара:

Постави коментар