петак, 29. новембар 2013.

Niški sajam kniga

Divno je bilo... Nisam baš dugo ostala, nisam stigla sve da pregledam, ali dobro. Našla sam skoro sve što sam želela i to vrlo jeftino.... Koliko sam ja primetila veoma je teško u Leskovcu i Nišu kupiti neku dobru knjigu. Moja potraga za Majtor i Margaritu, kao i za Mi deca sa stanice Zoo je bila veoma duga. Na sajmu možeš da nađeš Dostojevskog za 300-500rsd.


  1. Mi deca sa stanice Zoo - Ja sam najsrećniji čovek na svetu. Platila sam je oko 400din. Ne mogu da opišem koliko sam bila srećna kada sam je kupila. Jedva čekam da je pročitam ponovo. :)
  2. Mastor i Margarita - Jedna od mojih najdražih lektira. I nju moram obavezno da pročitam, po drugi put.
  3. Dom - Čula sam da je Toni Morison odličan pisac, već imam jednu njenu knjigu i nadam se da ću uskoro imati sve.
  4. Rukopis otkriven u Akri - Prva knjiga Paula samo za mene. Mislim da sam spomenula da sam već pročitala njegove dve knjige. A vala dobar deo i ove.
  5. Smrt i njeni hirovi - Za ovu knjigu sam dugo razmišljala da li da je kupim ili ne, čula sam da je veoma lepa ali i teška za čitanje. Videćemo.
Sada već imam spreman spisak za Laguninu noć knjiga koja je 13.decembra.
  1. Stakleni grad
  2. Dosije K
  3. Bezumlje
  4. Promena
  5. Vodenica na Flosi
  6. Istina o večnosti
Spisak raste, a ja neću moći sve da priuštim sebi :( 

Нема коментара:

Постави коментар