четвртак, 12. септембар 2013.

Put oko sveta


Upravo sam završila sa čitanjem Branine komedije Put oko sveta. Sviđa mi se, ali je i veoma čudna. Kada čitam komediju ili dramu, zamišljam radnju na pozornici. Malo mi je bilo teško da smestim ovu komediju na pozornicu. Sastoji se od deset slika i svak slika bi trebalo da bude smeštena na različitom mestu u svetu. Malo mi je čudno da se sve to izvede na jednoj maloj pozornici. Odgledala sam i film. Nije na mene ostavio neki utisak, kao i ova komedija, mnogo mi se više sviđaju neke kemedije koje sam ranije čitala.
Glavni junak je Jovanče iz Jagodine koji je dobio besplatnu kartu za put oko sveta. On kreće, iako njegova žena to ne odobrava. Na putu sreće staru poznanicu Julišku i jednog Crnogorca, zatim počinje njihova velika avantura.

Нема коментара:

Постави коментар