понедељак, 12. август 2013.

Moje knjige

Odlučila sam da predstavim moju skromnu kolekciju knjiga ovde, da o svakoj knjizi napišem po neku rečenicu, o njenom životu, o tome kako je došetala u moj život. 
Imam neki svoj metod kako ih ređam na polici, pa ću ih tako i ovde ređati.
Mnogo ih volim, one su najvredniji predmeti koje imam.
Ovako sada izgleda moja polica, tačnije deo garderobera.
Nekada je sve to izgledalo ovako...
 Ali zbog nedostatka mesta na polici, završile su u policama u garderoberu.

Imem neki svoj metod, kao što sam spomenul, kako ih ređam. Na najvišoj polici su istorijski romani, romani o ratu, nekoliko kriminalističkih. A moram da spomenem da je tu i moja maska iz Venecije. Na drugoj polici su čikilit knjige, ljubavni i tinejdžerski romani, naučnafantastika i nekoliko dečijih knjiga. Na trećoj polici su klasici i knjige domaćih autora, rečnici, neke lektire i knjige koje sam koristila u školi. Na poslednjoj polici su albumi sa slikama, godišnjaci i časopisi iz Gimnazije.

Нема коментара:

Постави коментар